آخرین وضعیت بیمارستان های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد


آخرین وضعیت بیمارستان های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه را تکمیل پروژه های نیمه تمام درمانی دانست و گفت: روند ساخت بیمارستان های در دست اجرا در شهرهای استان شدت می گیرد .

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان پناه روز سه شنبه اظهار داشت: بیمارستان سی سخت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه خواهد رفت.

وی افزود: منابع مالی لازم برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه نیز پیش بینی شده و برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد.

یزدان پناه تصریح کرد: پیگیری های لازم برای تامین زمین با مسئولان محلی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: ۴۸ میلیارد ریال نیز برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی تخصیص داده شد.

یزدان پناه تصریح کرد: این طرح با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی براساس برنامه زمان بندی شده خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تامین تجهیزات بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی از هم اکنون در دستور کار مسئولان دانشگاه است.

یزدان پناه با اشاره به تعطیلی ۱۸ ماهه بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام گفت: این بیمارستان سال ۹۶ بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار شد.

وی تاکید کرد: بیمارستان چرام با پرداخت مطالبات پیمانکار قبلی به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: هم اکنون این طرح ۳۷ میلیارد ریال اعتبار دارد و برای تسریع در روند اجرایی به زودی به مناقصه خواهد رفت.

یزدان پناه بواسطه تعطیلی بلند مدت بیمارستان چرام از مردم عذر خواهی کرد.

وی افزود: تامین تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از طریق وزارت بهداشت به جد در دستور کار است.

تعداد بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد ۹ مورد هستند و از این تعداد ۶ مورد درجه یک و ۲ مورد نیز برای دریافت نشان درجه یک در حال ارزیابی قرار دارند.

۷۲۴ تخت فعال بیمارستانی در این استان به بیماران خدمات رسانی می کنند.

۷۵۳۱/‏1662


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در پی کاهش شاخص بورس چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد