طرح «کنترل فشارخون بالا» به سلامت جامعه کمک می کند


طرح «کنترل فشارخون بالا» به سلامت جامعه کمک می کند

استاندار کرمانشاه خواستار تشکیل یک بسیج عمومی برای اجرای طرح کنترل فشار خون و کمک به سلامت جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» امروز(چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت) در نشست کارگروه تخصصی سلامت استان در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، گفت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است، اقدامی بسیار ارزشمند است.

استاندار کرمانشاه، با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: این طرح با افزایش آگاهی مردم می تواند به حفظ سلامت جامعه کمک کند.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل، همراهی و‌همکاری سایر دستگاه های استان در اجرای این طرح، اظهار کرد: کمک به دانشگاه علوم پزشکی در اجرای هر چه بهتر این طرح، در حقیقت کمک به سلامت جامعه است.

مهندس بازوند، همدلی ‌همراهی را موجب توفیق بیشتر در کارها دانست و ابراز کرد: همه باید تلاش کنند تا یک بسیج عمومی برای اجرای موفق طرح کنترل فشار خون در استان شکل بگیرد.

وی دانشگاه علوم پزشکی را یکی از دانشگاه های کارآمد و شکوفا خواند که در مقایسه با سایر استان ها از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

استاندار کرمانشاه به عملکرد درخشان این دانشگاه در زلزله آبان ماه ۹۶ در سرپل ذهاب اشاره و عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در زمان زلزله یک عملکرد فوق العاده داشت و مورد تحسین رئیس جمهور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ علوم پزشکی از تهدید زلزله یک فرصت ساز ساخت، گفت: این دانشگاه با عملکرد موفقی که در جلب مشارکت ها داشت، با دعوت از خیرین سلامت توانست ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات غیر دولتی را برای خرید تجهیزات و نوسازی و افزایش امکانات، جذب کند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری