اصولگرایان دنبال ناامیدکردن مردم هستند؟


اصولگرایان دنبال ناامیدکردن مردم هستند؟

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همه مشکلات برآمده از تحریم‌ها را نمی شود پای دولت گذاشت چون نمی توان فشار دشمن را در نظر نگرفت اما یک جاهایی ضعف مدیریت هم بوده است. البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که مردم خودشان متوجه آن می‌شوند و می‌دانند از ضعف مدیریت سرچشمه می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره نارضایتی مردم از اصولگرایان و اصلاح طلبان به خبرآنلاین گفت: وعده و وعید فایده ای ندارد و مردم به عملکردها بیشتر از وعده ها نگاه می کنند. مردم در مسائل اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی از عملکرد دولت، مجلس و احزاب ناراضی هستند و ایرادی به این جناح و آن جناح دارند اما اگر تکلیف شرعی و ملی شان را بدانند در انتخابات شرکت می کنند.

وی افزود: باید توجه داشت که ما یک مجلس و دولت انقلابی می خواهیم. رهبر معظم می گوید «من انقلابی ام»، یعنی مواضعشان یک مواضع انقلابی به تمام معنا است، ملت هم پشت سر رهبری هستند. مسئولین هم بد نیستند اما عملکردهایشان در خدمت رسانی به مردم و در موضع گیری مقابل دشمن، آن طور که باید انقلابی نبوده است. دولت های گذشته فراز و فرودی داشتند؛ به طور مثال در دولت آقای احمدی نژاد ساخت مسکن مهر و موضع گیری اش در مقابل دشمن محکم بود اما پاره ای از اطرافیان جور دیگری به ایشان لطمه زدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره و احتمال شکل گیری یک جریان سوم در کشور یادآور شد: از هر دو طیف اصلاح طلبان و اصول گرایان کسانی هستند که می توانند با هم کار کنند. البته کسی باید باشد که این افراد را به هم نزدیک کنند. اصولگرایان و طیف های مختلفشان، الان با هم نشست هایی دارند تا با هم اتحاد و همدلی و وحدت داشته باشند اما اگر اصولگرایان با اصلاح طلبان معتدل با هم همکاری داشته باشند این یک آرمان بسیار خوبی است اگر عملی شود.

وی در پاسخ به این سئوال که اصولگرایان با هدف جلو افتادن در معادلات انتخاباتی، همه مشکلات معیشتی مردم را نتیجه عملکرد ضعیف دولت و اصلاح طلبان اعلام می کنند، آیا نتیجه این عمل اصولگرایان ناامیدی مردم نخواهد بود؟ اظهار کرد: همه مشکلات برآمده از تحریم ها را نمی شود پای دولت گذاشت چون نمی توان فشار دشمن را در نظر نگرفت اما یک جاهایی ضعف مدیریت هم بوده است. البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که مردم خودشان متوجه آن می شوند و می دانند از ضعف مدیریت سرچشمه می گیرد به طور مثال در ماجرای دادن دلارهای ۴ هزار تومانی به افراد، به شدت ضعیف عمل شد و چه قدر کوتاهی صورت گرفت.

محمدتقی رهبر گفت: اصولگرایان مردم را ناامید نمی‌کنند اما هیچ کس نمی تواند بگوید من اگر بیایم درست عمل می کنم. معتقدم این موضوع که مداوم همدیگر را مقصر بدانیم درست نیست. با تدبیر صحیح و تکیه بر نیروهای قوی و کارآمد می توانیم از پس مشکلات بر بیایم.

اصولگرایان دنبال ناامیدکردن مردم هستند؟

۲۱۴۲۱۵

کد خبر 1256997

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...