قرارگاه خاتم آماده صدور خدمات فنی مهندسی است


قرارگاه خاتم آماده صدور خدمات فنی مهندسی است

تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این قرارگاه آمادگی دارد درصورت نیاز به تمام کشورهای دوست و همسایه خدمات فنی و مهندسی صادر کند.

«سعید محمد» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهار داشت: با توجه به این که در تمام حوزه های فنی مهندسی کاملا خودکفا شده ایم، می توانیم به دیگر کشورها نیز خدمات ارائه دهیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: در تمام حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، سد سازی، آزاد راه سازی، ریلی، مترو، اسکله، بندرسازی، نیروگاه سازی و تقریبا در تمام حوزه های فنی مهندسی به خودکفایی کامل رسیده ایم و می توانیم این خدمات را صادر کنیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه ادامه داد: این قرارگاه سابقه صدور خدمات فنی مهندسی خود به دیگر کشورها را نیز در سابقه خود دارد و در این زمینه موفق عمل کرده است.
محمد با تاکید بر این که شاخصه اصلی فعالیت ها، عموما در تمامی حوزه های فنی و مهندسی متکی به نیروهای داخلی، جوان، مستعد و نخبه است، یادآور شد: در این حوزه ها از شرکت های خارجی، حداقل استفاده می شود.
وی با بیان این که تحریم یک فرصت است نه تهدید، گفت: حتی بخش های باقی مانده ای هم که به سمت بومی سازی و داخلی سازی حرکت نکرده بودند، به وسیله این تحریم، سرعت رشد خوبی پیدا کردند.
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه به حضور شرکت های خارجی در ایران اشاره و تاکید کرد: اگر این شرکت ها در فعالیت ها حضور پیدا کنند و هیچ گونه فناوری در اختیار ما قرار ندهند و همیشه ما را به خود محتاج نگهدارند، دستاوردی نخواهد داشت.
محمد در خصوص به کارگیری نیروی جوان در زیر مجموعه این قرارگاه نیز اظهار داشت: تلاش ما بر این است که ترکیبی از نیروهای جوان در کنار افراد مجرب ایجاد کنیم. ما هم نیاز به تجربه نیروهای قدیمی و هم نیاز به توان نیروهای جوان داریم.
سیام*9612**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر