یزدانی: نباید روی تیم ملی فوتبال ایران فشار زیادی برای قهرمانی بیاوریم


یزدانی: نباید روی تیم ملی فوتبال ایران فشار زیادی برای قهرمانی بیاوریم

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: درست نیست برای کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به ملی پوشان کشورمان فشار بیاوریم.

یزدانی: نباید روی تیم ملی فوتبال ایران فشار زیادی برای قهرمانی بیاوریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال درباره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: پیگیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستم و علاقه دارم تیم ملی کشورم موفق شود. فکر می‌کنم مسابقات از نظر کیفی شرایط بهتری نسبت به دوره قبل دارد و تیم‌ها پیشرفت بیشتری کردند و مربیان خوبی از جمله کی‌روش در این مسابقات حضور دارند.

شاید یک تصمیم داور و یک صحنه نتیجه را به ضرر ما تغییر دهد

او ادامه داد: به نظزم نباید فشار روی تیم ملی آورد و نتیجه مشخص کرد، اما به هر حال آرزو می‌کنم تیم ملی موفق شود. چرا که یک توپ از راه دور و یک تصمیم داور می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. امیدوارم تیم ملی با این همه استعداد موفق شود.

انسجام خوبی بین بازیکنان تیم ملی فوتبال وجود دارد

یزدانی عنوان کرد: کاری که کی روش با تیم ملی کرده این است که تمام بازیکنان احساس ارزش می‌کنند و سرمربی تیم ملی ایران به تمام بازیکنان میدان داده و فرقی بین هیچ یک از بازیکنان نیست و این موضوع در حالی رخ داده که در گذشته در تیم ملی چنین چیزی وجود نداشت. حس همدلی باعث شده تیم ملی از انسجام خوبی برخوردار شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره رقبای شاگردان کی روش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: تمام تیم‌هایی که در جام ملت‌ها حضور دارند قصد رسیدن به قهرمانی دارند، اما فکر نمی‌کنم در این تورنمنت شگفتی داشته باشیم. تیم‌هایی همچون ایران، عربستان، ژاپن استرالیا و قطر که بسیار متحول شده اند همه به یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند.

او در مورد بازی تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی عراق گفت: تیم‌هایی که در این تورنمنت حضور دارند به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. عراق تیم بسیار خوبی است، اما شناخت این ۲ تیم از هم کار را سخت کرد. هر ۲ تیم بازی فیزیکی داشتند. تنها نقطه برتری این دیدار ساختار دفاعی ایران بود که فرصت گلزنی را به حریف نداد، اما عراقی‌ها بر عکس خطا‌های زیادی داشتند که ما نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم. در گذشته وقتی می‌خواستم در مقابل عراق به میدان بروم با تمام وجود بازی می‌کردیم.

یزدانی درباره بحث حضورش در استقلال بیان کرد: در گذشته برای حضورم در استقلال با من صحبت شد، اما با مشورت‌هایی که گرفتم دیدم شرایط با ثباتی حاکم نیست و باشگاه هم برای حضور من در این تیم به نتیجه‌ای نرسید.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به اظهارات کی روش

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عضو حماس: با توافق علیه توقف جنگ موافق نیستیم