ایران چندمین قدرت نظامی برتر دنیا محسوب می‌شود؟ +فیلم


ایران چندمین قدرت نظامی برتر دنیا محسوب می‌شود؟ +فیلم

در این خبر فیلمی از تحلیل وضعیت و جایگاه ایران در میان قدرت‌های نظامی برتر دنیا را مشاهده می‌کنید.

ایران چندمین قدرت نظامی برتر دنیا محسوب می‌شود؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان این نظام تا کنون علیه کشور ایران و مردم پشتیبان انقلاب اسلامی لحاظ کرده‌اند، جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای زدن در عرصه‌های مختلف دارد.

پیشرفت در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و از همه مهمتر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی از جمله موضوعاتی است که دل نگرانی و عصبانیت دشمنان این سرزمین اسلامی را تشدید کرده و ترقی و پیشرفت روز افزون دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف را به دنبال داشته است.

در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه کشور ما ایران که با همراهی بیش از ۳۰ کشور دنیا با نیرو‌های نظامی رژیم بعث همراه بود، رزمندگان دفاع مقدس به لحاظ سلاح و تسلیحات نظامی در محدودیت و مضیقه بسیار شدیدی قرار داشتند و علی رغم جانفشانی نیرو‌های نظامی ایرانی با حداقل امکاناتی که در جبهه‌های نبرد در اختیار داشتند، با مشکلات و سختی‌های فراوانی دست و پنجه نرم کردند.

تهیه ساده‌ترین نوع سلاح برای رزمندگان دفاع مقدس و ارسال آن به همراه دیگر تسلیحات نظامی به جبهه یکی از کارهای سختی بود که عوامل تدارک و تامین تجهیزان نظامی کشور آن روزها با آن روبرو بودند و در کنار این محدودیت‌ها تلاش برای بقا و حفظ انقلاب نو پا نیز از جمله مواردی بود که باید مد نظر قرار می‌گرفت.

در شرایط فعلی شرایط به کلی تغییر کرده است و ایران جزو یکی از قدرت‌های برتر نظامی نه تنها در منطقه که در سراسر دنیا به شمار می‌آید و هم اکنون در رتبه سیزدهم قدرت‌های نظامی برتر در سراسر دنیا قرار دارد و البته این گزارش بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات سپاه ، از طرف یک سایت اینترنتی معتبر ارائه شده است.

در ادامه این خبر فیلمی از تحلیل وضعیت و جایگاه ایران در میان قدرت‌های نظامی برتر دنیا را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: سندی که کمک ایران به مردم لهستان را اثبات می‌کند +عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران