گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اتریش


مراسم گرامیداشت روز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات ارشد وزارت دفاع اتریش، تعدادی از سفرا و دیپلمات ها، وابستگان نظامی در وین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشورمان، مراسم گرامیداشت روز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات ارشد وزارت دفاع اتریش، تعدادی از سفرا و دیپلمات ها، وابستگان نظامی، فرهیختگان ایرانی و کارکنان نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد.
در این مراسم که با همکاری دفتر وابستگی نظامی و سفارت کشورمان در اتریش برگزار شد، مولایی سفیر کشورمان در سخنانی با ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای گرانقدر حمله تروریستی اهواز و گرامیداشت یاد، خاطره و عظمت فداکاری‌های شهدای عزیز کشورمان طی هشت سال جنگ تحمیلی، ظالمانه و نابرابر رژیم بعثی صدام و حامیانش، به تشریح فلسفه سیاست دفاعی و نقش موثر و برجسته جمهوری اسلامی ایران در کمک به برقراری صلح، ثبات و امنیت در منطقه پرداخت.
در ادامه سردار یاریاب وابسته نظامی کشورمان هم با شرح چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و حمایت‌های گسترده برخی دولت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای از رژیم صدام گفت: حماسه‌های قهرمانانه کسانی که از جان و زندگی خود گذشتند، برای همیشه زنده است.

وی همچنین از پزشکان اتریشی که در دوران جنگ تحمیلی مجروحان شیمیایی جنگ را تحت درمان قرار دادند تقدیر کرد و در پایان از اظهار همدردی همتایان نظامی خود به خاطر اقدام تروریستی اهواز که منجر به شهادت کودکان بی گناه، جمعی از مردم و نیرو‌های نظامی گردید تشکر نمودند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اتریش

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زمان رأی‌گیری به مدت یک ساعت دیگر تمدید شد