مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدا را خواهند گرفت


مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدا را خواهند گرفت

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای حادثه تروریستی دیروز اهواز را محکوم کرد و نوشت: مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها خواهند گرفت.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله تروریستی روز گذشته گروهک تروریستی به مراسم هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی‌گناه، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در مراسم هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایت‌کار با پشتیبانی دلارهای سعودی، تعدادی از هموطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

این بیانیه می‌افزاید: این اقدام کور مزدوران جنایت‌کار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده ذره‌ای تردید در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافت‌مندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و مانند گذشته بر همه‌ دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و انشاالله در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آن‌ها خواهند گرفت.

ای بیانیه در پایان تأکید می‌کند: سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد که تا نابودی کامل گروهک‌های جنایت‌کار لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.

انتهای پیام/4079

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی