راهبرد رژیم‌ حاکم بر عربستان، راه‌اندازی بازی قومی در موزاییک امنیتی ایران است


راهبرد رژیم‌ حاکم بر عربستان، راه‌اندازی بازی قومی در موزاییک امنیتی ایران است

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: یکی از راهبردهای رژیم حاکم بر عربستان و حاکمان آنها، راه‌اندازی بازی قومی در موزاییک امنیتی ایران است.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا در تحلیل نقشه شوم دشمنان در تضعیف وحدت ملی و انسجام سرزمینی کشورمان، گفت: یکی از راهبردهای رژیم حاکم بر عربستان و حاکمان بی‌شرافت آن‌ها، راه‌اندازی بازی قومی در موزاییک امنیتی ایران است.

وی با بیان اینکه سردادن شعار «خلیج‌ عربی» در یکی از مسابقه‌های فوتبال طبیعی نیست، افزود: قوم باشرف و غیرتمند ایرانی هرگز از این عنوان دروغ استفاده نمی‌کند بلکه این حرکت‌ها از سوی رژیم حاکم بر عربستان خط می‌گیرد.

این کارشناس مسائل استراتژیک، بازی‌های قومی را جزئی از اهداف رژیم صهیونیستی و حاکمان نادان عربستان دانست و تصریح کرد: دشمنان ایران کمترین شناختی از شرایط حاکم بر کشورمان ندارند و این توطئه‌ها هرگز جواب نخواهد داد. امروز این‌ها با تکیه‌ بر آمریکا مسیر غلطی را طی می‌کنند اما اگر آمریکا در آینده در این منطقه حضور نداشته باشد آن موقع می‌خواهند چه‌کار کنند؟

وی ادامه داد: دشمنان ایران بدانند این بازی‌های ابلهانه انسجام ملی کشورمان و آستانه مقاومت ملت را افزایش خواهد داد و ادامه آن شرایطی فراهم می‌کند که دیگر نمی‌توانند به‌راحتی در کاخ‌های شیشه‌ای خود زندگی کنند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه زادگاه تفکر این توطئه، انگلیسی – آمریکایی است، گفت: تحریر چنین توطئه‌ای توسط رژیم صهیونیستی و اجرای آن از سوی عربستان سعودی کلید زده شد.

این کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: مردم با یک رفتار وحدت‌آفرین و متکی بر باورهای مذهبی، یک ایران اسلامی به‌وجود آورده‌اند و در این شرایط موضوع تعلق‌های قومی دیگر مطرح نیست و عربستان و مزدورانش بدانند، راهی که می‌روند همان راهی است که آمریکا 40 سال پیش امتحان کرد و شکست خورد.

انتهای پیام/4079/ن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)