تروریست‌ها امروز دست به حمله شیمیایی می‌زنند


تروریست‌ها امروز دست به حمله شیمیایی می‌زنند

منابع موجود در استان ادلب از نقشه تروریست ها برای انجام حمله شیمیایی در این منطقه بعد از نماز جمعه خبر دادند.

تروریست‌ها امروز دست به حمله شیمیایی می‌زنندبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع موجود در استان ادلب سوریه امروز جمعه 23 شهریورماه اعلام کردند که به احتمال زیاد عناصر وابسته به جبهه النصره و گروه های هم پیمانشان با همکاری سازمان کلاه سفیدها( تروریستهای فعال در پوشش دفاع مدنی) امروز دست به حمله شیمیایی علیه این منطقه بزنند.

این منابع تاکید کردند: بر اساس این نقشه، قرار است عناصر النصره با همکاری دیگر گروه های تروریستی مانند «جیش العزة» و عناصر کلاه سفیدها در منطقه میان حومه شمالی و شمال غربی حماه شرایط رسانه ای برای این حمله را مهیا کنند، به طوری که تعداد زیادی از خبرنگاران خارجی به همراه این عناصر به سمت مناطق اللطامنه، کفر زیتا و سهل الغاب رفته اند. این مناطق از سوی عناصر تروریستی منطقه نظامی خوانده شده و مانع رفت و آمد شهروندان سوری در آن می شوند.

بر اساس اعلام این منابع، پیش بینی می شود که حمله شیمیایی مذکور بعد از نماز جمعه صورت پذیرد به طوریکه ابتدا تروریست ها، ارتش سوریه را تحریک کرده و دست به بمباران مناطق مسکونی می زنند و بعد از پاسخ ارتش سوریه، دست به حمله شیمیایی مذکور زده و مسئولیت آن را متوجه ارتش سوریه خواهند کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام