تمجید گری لینه‌کر از پپ:/ گواردیولا بالاتر از سر الکس، بهترین مربی تاریخ است


تمجید گری لینه‌کر از پپ:/ گواردیولا بالاتر از سر الکس، بهترین مربی تاریخ است

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری فعلی، پپ گواردیولا را بهترین مربی تاریخ فوتبال می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ برای چهارمین بار پیاپی به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید. این برای اولین بار بود که تیمی در لیگ برتر به این عنوان می‌رسد که باعث می‌شود پپ گواردیولا در تاریخ لیگ برتر ماندگارتر از قبل باشد.

او همچنین برای پنجمین بار بالاتر از همه مربیان دیگر به‌عنوان بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. عملکرد این مربی اسپانیایی در طول دوران مربی‌گری‌اش در منچستر سیتی همواره تمجید اهالی فوتبال را به همراه داشته است.

2024785

یکی از تمجیدکنندگان او یورگن کلوپ، بزرگ‌ترین رقیب او بوده است. او که این فصل از لیورپول جدا شد و قرار است حداقل یک فصل را به استراحت بپردازد، در طول رقابت طولانی‌اش با پپ که اکثرا بازنده آن بوده، همیشه گواردیولا را ستایش کرده است.

علاوه‌بر او، دیگر افراد حاضر در فوتبال انگلیس هم گواردیولا را مربی بزرگی خوانده و از او تعریف کرده‌اند. در جدیدترین مورد، گری لینه‌کر اظهار نظر قابل توجهی داشته است. او پپ را بزرگ‌تر از سر الکس فرگوسن دانست و گفت: «پپ گواردیولا سرمربی شماره یک تمام تاریخ است. من او را جلوتر از سر الکس فرگوسن می‌گذارم. رکورد او به طرز باورنکردنی‌ای عالی است. نوآوری‌های تاکتیکی او باعث شده که او نسبت به هر مربی دیگری متفاوت باشد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش/ سه پیشنهاد لیگ برتری برای بلینگام دوم