شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد


شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که اقدام به گروگان‌گیری ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله کرده بود، توسط مأموران انتظامی این استان در حاشیه شهرستان شاهرود دستگیر شد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است، اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرده و از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کارآگاهان پلیس در این راستا تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های شاهرود شناسایی کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، علاوه بر رهایی گروگان‌ها به‌صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان‌ها داشت، نقشه ربودن آن‌ها را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تأکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !