خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند/ نقش خبرنگار در توسعه


خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند/ نقش خبرنگار در توسعه

اهر - موسسه خیریه طهور شهرستان اهر طی آئینی از زحمات یک ساله خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر و هریس تجلیل کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، شهریار ممی خانی شامگاه دیروز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان اهر با تسلیت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی بدست گروه طالبان، اظهار کرد: معمولاً موفقیت افراد در عرصه های مختلف مقطعی است اما درخشش و موفقیت خبرنگاران تنها محدود به مقطع خاص نمی شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه طهور شهرستان اهر با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در توسعه و آبادانی و آگاهی بخشی منطقه نقش بسزایی دارند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه جایگاهی فراتر از این ها را دارند که می بایست مراسمات تجلیل شایسته ای برای آنها گرفت و بنده به نوبه خودم از زحمات این قشر زحمت کش و در عین حال تاثیرگذار قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس در بین سایر شهرستان های آذربایجان شرقی زبان زد خاص و عام است که هم در بین پایگاه های خبری و هم در بین خبرگزاری ها بیشترین اخبار مربوط به این شهرستان هاست.

خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند/ نقش خبرنگار در توسعه

خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند

مدیرعامل موسسه خیریه طهور شهرستان اهر با اشاره به اینکه خبرنگاران باید نترس، شجاع، سیاس و باهوش بوده و در عین حال صداقت را مدنظر قرار دهند، اظهار کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می رود موسسات خیریه را رصد کرده و بر نحوه درآمد و هزینه کرد این موسسات نظارت داشته باشند.

مرتضی شهبازیان اضافه کرد: مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر را زمانی تحویل گرفتیم که دید عموم مردم به این مرکز منفی بود.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، گفت: هر کسی نمی تواند در این مجموعه فعالیت کند یعنی کار سختی دارند و ما برای نشاط و شادابی معلولین ذهنی و جسمی این مرکز به صراحت می توانیم بگوییم که بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار کرده ایم.

شهبازیان تصریح کرد: با آن که ساختمان مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور استیجاری است اما برای رفع نواقصات این ساختمان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم و هدفمان این بود تا معلولان در رفاه باشند.

خبرنگاران فعالیت موسسات خیریه را رصد کنند/ نقش خبرنگار در توسعه

مدیرعامل موسسه خیریه طهور شهرستان اهر خاطرنشان کرد: با گذشت ۴ ماه از سالجاری هنوز ریالی از یارانه معلولین ذهنی و جسمی که در این مرکز نگهداری می شوند دریافت نکرده ایم به طوری که آنقدر مشکل و کم و کاستی می بینیم که دلسرد می شویم ولی علاقه ای نداریم تا به روال گذشته بازگردد.

وی با اشاره به بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از این مجموعه گفت: رئیس سازمان بهزیستی کشور با یکبار بازدید از این مرکز از اقدامات موسسه حمایت می کنند اما متاسفانه در شهر خودمان از ما حمایت نمی شود و نمی دانیم چه کرده ایم؟

شهبازیان خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های اهر و هریس، بیان داشت: ضمن حمایت از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور، برای جذب خیران در راستای تامین نیازهای معلولان یاور ما باشید و در عین حال که سایر دستگاه ها را بازخواست می کنید عملکرد موسسات خیریه را رصد کنید و اگر کوتاهی دارند به چالش بکشید.

کد خبر 4368949

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی