قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم‌ «دوچ» بازدید کرد


قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم‌ «دوچ» بازدید کرد

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی به همراه معاون تولید و مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون از پشت صحنه فیلم سینمایی «دوچ» بازدید کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بازدید حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی با حضور در شهرستان شیرگاه استان مازندران از نزدیک با کارگردان و بازیگران این فیلم گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند تولید این اثر هنری قرار گرفت.

در این بازدید حسین ربانی معاون تولید، محمدرضا کریمی صارمی مدیرکل امور سینمایی و تئاتر و محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران وی را همراهی کردند.

تصویربرداری فیلم سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی از تیر 1397 در شمال کشور آغاز شده است و ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

«دوچ» پس از «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی دومین اثر بلند سینمایی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ است که به صورت هم‌زمان تصویربرداری می‌شود.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در بخش دیگری از سفر خود به استان مازندران از سینما کانون ساری نیز بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل کانون مازندران از وضعیت سینما کانون و آماده‌سازی و نصب سِروِر و سایر تجهیزات سینمایی شامل: اتاق فرمان، گیشه فروش بلیط و... گزارش داد.

ایل‌بیگی نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت کانون مازندران در ارایه خدمات سینمایی به مخاطبان به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد؛ این ظرفیت‌ها در سایر استان‌ها نیز برای عموم مخاطبان فراهم شود.

توسعه فعالیت‌های نمایشی در روستاها و اکران فیلم‌های سینمایی و پویانمایی حوزه کودک و نوجوان در سبد فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون از دیگر مباحثی بود که در این بازدید مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

حضور در مراکز شماره 2 و 3 ساری و آشنایی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از نزدیک با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم‌ «دوچ» بازدید کرد

مدیرکل امورسینمایی و تئاتر کانون نیز در این سفر از نوسازی و به روزرسانی تریلی سیار نمایش کانون سخن گفت و اظهار داشت: امسال، تریلی سیار کانون با امکانات ویژه و به‌روز شده، نمایش‌های خود را به کودکان و نوجوانان ایرانی در شهرها و روستاها هدیه می‌کند.

بازدید قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و مسوولان کانون از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم سینمایی «دوچ» روز 11 مرداد 1397 صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم