تخصیص بودجه 3.5 میلیاردی برای توسعه سرویس های بهداشتی اصفهان


تخصیص بودجه 3.5 میلیاردی برای توسعه سرویس های بهداشتی اصفهان

اصفهان- عضو شورای شهر اصفهان گفت: سال گذشته 4.5 میلیارد تومان برای توسعه سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شد که امسال این بودجه برای بازسازی، ترمیم و توسعه به 3.5 میلیارد تومان رسیده است.


علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر تعداد سرویس بهداشتی های موجود در شهر اصفهان متناسب با جمعیت نیست و با کمبود مواجه ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود سرویس های بهداشتی در پارک های سطح شهر، میدان نقش جهان و خیابان آمادگاه وجود دارد، ادامه داد: خوشبختانه در پارک‌ حاشیه زاینده رود با هیچ مشکلی در حوزه سرویس بهداشتی مواجه نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه برای حل مسئله کمبود سرویس های بهداشتی در داخل شهر تلاش کردیم با مذاکره ای که با هیئت امنای مساجد داخل شهر صورت گرفته از ظرفیت مساجد شهری استفاده شود، اضافه کرد: سال گذشته و امسال بودجه مشخصی برای توسعه سرویس های بهداشتی در مناطق ۱۵ گانه مشخص شد که با اختصاص چهار و نیم میلیارد تومان بخشی از این بودجه جذب شد.

جانمایی سرویس های بهداشتی نقش جهان با نظر میراث فرهنگی

وی نیاز جدی سرویس بهداشتی در خیابان آمادگاه و محل تجمع مطب های پزشکان را ضروری خواند و افزود: در مطب پزشکان با قفل کردن سرویس بهداشتی امکان استفاده را به بیماران نمی دهند و هیچ مکان دیگری برای بیمارانی که نیاز جدی به سرویس بهداشتی دارند وجود ندارد که لازم است در این حوزه به شکل جدی اقداماتی صورت بگیرد.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه تخصیص یافته باید صرف ترمیم، اصلاح و بازسازی دستشویی ها شود، گفت: بالغ بر ۹۰ درصد سرویس های بهداشتی تمیز هستند و صرفا در پارک های پر رفت و آمد شاید وضعیت بهداشتی توالت ها مناسب نباشد.

وی در ارتباط با کمبود سرویس‌های بهداشتی در میدان نقش جهان گفت: امروز به منظور توسعه سرویس های بهداشتی در میدان نقش جهان باید با نظر میراث فرهنگی در اطراف و جنوب میدان جانمایی کنیم.

کد خبر 4363039

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا