رقابت های کاراته استان مرکزی با حضور 350ورزشکار نونهال برگزار شد


رقابت های کاراته استان مرکزی با حضور 350ورزشکار نونهال برگزار شد

اراک- دبیر هیات کاراته استان مرکزی گفت: مسابقات قهرمانی کاراته نونهالان استان مرکزی با شرکت 350 ورزشکار و با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.


حمید نیکو همت در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این مسابقات روز جمعه با شرکت ۳۵۰ ورزشکار از شهرستان های استان مرکزی در سالن اختصاصی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات با جمع بندی مدال های کسب شده در درجات زرد و نارنجی، تیم باشگاه حکمت اراک اول شد، تیم زرندیه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم باشگاه آزادی اراک در جایگاه سوم قرار گرفت.

نیکو همت بیان داشت: در درجات سبز، آبی و بنفش هم تیم باشگاه آزادی اراک بر سکوی نخست ایستاد، تیم پتروشیمی شازند مقام دوم را کسب کرد و تیم شازند در جایگاه سوم ایستاد.

دبیر هیات کاراته استان مرکزی خاطرنشان کرد: در درجات قهوه ای و مشکی هم تیم های باشگاه قهرمانان اراک، ساوه و پتروشیمی شازند به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته نیکوهمت، ۳۰ داور ارشد استان مرکزی داوری مسابقات را بر عهده داشتند و به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه با هدف ایجاد انگیزه حکم و مدال اهدا شد.

کد خبر 4345680

منتخب امروز


جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟