نظام اداری امروز نوعی خودتحریمی است


نظام اداری امروز نوعی خودتحریمی است

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس نظام اداری و بروکراسی کشور را نوعی خودتحریمی دانست و گفت: نظام اداری فعلی درکشور باعث شده ما هم از داخل و هم از خارج مورد تحریم قرار بگیریم.


به گزارش خبرنگار مهر، فریدون احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف برتر استان که در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم امروز از بدترین نوع تحریم‌ها سخن بگوییم، همانی است که بر مردم و طبقه ضعیف جامعه فشار وارد می‌کند، افزود: به همین خاطر اگر در این عرصه بخواهیم دشمن را دست‌کم بگیریم، قافیه را باخته‌ایم.

وی با بیان اینکه ضرورت امروز ایجاب می‌کند که در برابر تحریم‌ها برنامه داشته و در این عرصه همواره به صورت هدفمند حرکت کنیم، ادامه داد: نگاه نکردن به موضوع تحریم‌ها به صورت هدفمند و واقع‌بینانه عواقب ناگواری برای کشور به دنبال خواهد داشت، لذا در جنگی اقتصادی که شیپور آن به صدا درآمده است، نیاز به اتاق فکر داریم.

احمدی در ادامه از نظام اداری و بروکراسی کشور به‌عنوان نوعی خودتحریمی یاد کرد و گفت: نظام اداری فعلی در کشور باعث شده است که ما هم از داخل و هم از خارج مورد تحریم قرار بگیریم، لذا در شرایط کنونی باید تمرکزگرایی را از بین برده و وزرا تفویض اختیارات بیشتری به استان‌ها بدهند تا بخشی از اقدامات در استان‌ها بدون مراجعه به مرکز انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین وضعیت استان زنجان را نسبت به کلان کشور خوب توصیف کرد و با اشاره به اینکه وضعیت کنونی استان همانند شاگرد زرنگی در بین تنبل‌های کلاس است، اظهار کرد: نباید خودمان را گول بزنیم؛ چرا که تحریم‌های جدید حتما اثرگذار خواهد بود، زیرا این تحریم‌ها با علم به مسائل کشور وضع شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه بعد از مقوله اقتصاد و جنگ اقتصادی، دشمن به دنبال براندازی نظام خواهد بود، خاطرنشان کرد: اوضاع امروز کشور در شرایطی است که هنوز تحریم‌های جدید اعمال نشده است، بنابراین باید به مقوله تحریم واقع‌بینانه نگاه کرده و آن را موضوع گزافی ندانیم.

کد خبر 4344381

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اردوغان: کار‌های ناتمام خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند