تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things شخصیت الون را نشان می‌‌دهند


تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things شخصیت الون را نشان می‌‌دهند

تصاویری از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شده که شخصیت الون با بازی «میلی بابی برون» (Millie Bobby Brown) را نشان می‌دهد. سریال Stranger Things که در دهه 1980 در آمریکا به وقوع می‌پیوندد، در شهری ساختگی به نام «هاوکینز» (Hawkins) شروع می‌شود. فصل اول داستان را با گم شدن «ویل بایرز» (Will Byers)...

تصاویری از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شده که شخصیت الون با بازی «میلی بابی برون» (Millie Bobby Brown) را نشان می‌دهد.

سریال Stranger Things که در دهه ۱۹۸۰ در آمریکا به وقوع می‌پیوندد، در شهری ساختگی به نام «هاوکینز» (Hawkins) شروع می‌شود. فصل اول داستان را با گم شدن «ویل بایرز» (Will Byers) آغاز می‌کند و نیز اتفاقاتی که به دنبال آن می‌افتند و تحقیقاتی که باعث کشف مسائل جدید ماورا الطبیعه می‌شوند. در فصل دوم ویل پیدا شده و حالا شخصیت‌ها و شهر هاوکینز با عواقب حاصل از اتفاقات ماورایی فصل یک دست و پنجه نرم می‌کنند. در این فصل همچنین به پیش‌زمینه شخصیت‌های اصلی پرداخته شده و داستان‌های ناتمام جمع و جور می‌شوند. طرفداران این سریال بی‌صبرانه منتظر جزئیات بیشتر از داستان، شخصیت‌ها و اطلاعات جدید از فصل سوم هستند.

در تصاویر جدیدی که از برون منتشر شده، او را در کنار هم‌بازیش در سریال Stranger Things «سدی سینک» (Sadie Sink) نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

الون دختر زنی بنام تری ایوز است. تری در طی پروژه ام‌کی‌اولترا حضور داشته و از همین طریق نیز دارای قدرت‌های ماورایی شده است. تری در هنگام آزمایش‌ها خبر نداشته که جین را باردار است. قدرت‌های ماورایی او به دخترش ارث می‌رسد و بدین ترتیب جین نیز این قدرت‌ها را بدست می‌آورد. تری بعد از فهمیدن بارداریش از پروژه کنار می‌کشد اما رئیس و مسئول پروژه که مارتین برنر نام دارد جین را ربوده و تری را نیز تا سر حد مرگ شکنجه داده و حافظه‌اش را پاک می‌کنند. جین در آزمایشگاه بزرگ می‌شود و نام الون برایش انتخاب می‌شود. مسئولین آزمایشگاه از او به عنوان پل ارتباطی با جهان موازی یا دنیای وارونه استفاده می‌کنند اما با فرار هیولای دنیای وارونه و به هم ریختن اوضاع الون با کمک قدرت‌هایش موفق به گریز از آزمایشگاه می‌شود و پا به دنیای واقعی می‌گذارد.

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things شخصیت الون را نشان می‌‌دهند

الون در راه فرار خود با پسری به نام مایکل ویلر و دوستانش آشنا می‌شود. مایکل که دوست خود بنام ویل را در طی اتفاقاتی عجیب از دست داده متوجه می‌شود که بین ماجراهایی که برای الون پیش آمده و گم شدن ویل رابطه‌ای وجود دارد. الون و مایکل در طول داستان با یکدیگر رابطه دوستانه‌ای برقرار می‌کنند که این روند در نهایت تبدیل به یک رابطه عاشقانه می‌شود.

آنچه در مورد فصل سوم سریال Stranger Things شنیده می‌شود و آنچه از تصاویر می‌توانیم بفهمیم این است که شخصیت الون قرار است بیشتر در جامعه پذیرفته شود. باید منتظر خبرهای رسمی از این فصل و اطلاعات بیشتر از آن باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things شخصیت الون را نشان می‌‌دهند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه