همراه بانک صادرات ایران


همراه بانک صادرات ایران

استفاده از همراه بانک ها در میان بقیه خدمات و سامانه های بانکداری الکترونیک در نظام بانکی از استقبال بیشتری همراه بوده است و دلیل آن را میتوان افزایش ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در میان آحاد افراد جامعه دانست. در این میان همراه بانک صادرات ایرن به دلیل متنوع بودن خدمات و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تبادلات مالی و تراکنش های پولی از استقبال...

استفاده از همراه بانک ها در میان بقیه خدمات و سامانه های بانکداری الکترونیک در نظام بانکی از استقبال بیشتری همراه بوده است و دلیل آن را میتوان افزایش ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در میان آحاد افراد جامعه دانست. در این میان همراه بانک صادرات ایرن به دلیل متنوع بودن خدمات و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تبادلات مالی و تراکنش های پولی از استقبال بیشتری نسبت به سایر همراه بانک ها برخوردار بوده است.

بنابراین طی گزارش خرداد ماه امسال، بیش از ٩٦ هزار میلیارد ریال از طریق همراه بانک صادرات ایران مبادله شد که نسبت به ماه قبل یعنی اردبیهشت ماه نیز افزایش قابل توجهی داشته است. در اردیهشت ماه سال جاری نیز شاهد افزایش ٥٣ درصدی میزان تراکنش ها در این سامانه بودیم.

مهمترین تغییرات انجام شده در نسخه ارتقا یافته همراه بانک صادرات ایران

۱- فیلد شناسه واریز به مرحله دوم سرویس انتقال وجه کارت به کارت

۲- اصلاح اطلاعات جغرافیایی شعب

۳- امکان به اشتراک گذاری سوابق تراکنش

۴- نمایش اطلاعات کامل تر در سرویس تسهیلات درون بانکی

همراه بانک صادرات ایران

مشتریانی که تسهیلات دریافتی خود را بصورت قسطی بازپرداخت می کنند پس از پرداخت هر قسط با دریافت پیامی علاوه بر نام صاحب حساب، نوع تسهیلات، شماره تسهیلات، مبلغ هر قسط، مانده بدهی و جریمه احتمالی تاکنون، تاریخ اولین قسط پرداخت نشده، بدهی باقیمانده کل تسهیلات، تعداد کل اقساط، تعداد اقساط پرداخت شده، جمع اقساط و جریمه احتمالی پرداخت شده، تاریخ سررسید آخرین قسط و تعداد اقساط معوقه با خبر خواهند شد.

بیشتر بخوانیم: اسقبال مردم از سامانه همبانک صادرات

همچنین مشتریان دریافت کننده تسهیلات مشارکت مدنی با قابلیت بازپرداخت مرحله ای از بانک صادرات، میتوانند علاوه بر مشاهده پیام هایی در خصوص نام و مشخصات صاحب حساب، نوع و شماره تسهیلات از اطلاعات دقیقتری از حساب تسهیلاتی خود همچون؛ تاریخ سررسید مرحله جاری، تعداد مراحل معوقه، مانده بدهی مرحله جاری، تاریخ سررسید آخرین مرحله (قسط)، تعداد کل مراحل (اقساط) و تعداد مراحل پرداخت شده آگاهی پیدا کنند.

دارندگان حساب در بانک صادرات میتوانند به نشانی www.bsi.ir مراجعه کرده و آخرین نسخه همراه بانک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند و از خدمات متنوع بانکی بهره مند شوند.

اقساط بانک - بانک صادرات - بانکداری الکترونیک - تراکنش های بانک - تسهیلات بانک - همراه بانک - همراه بانک صادرات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!