چگونه بفهمیم چه افرادی در واتس‌اپ پیام هایمان را خوانده‌اند؟


چگونه بفهمیم چه افرادی در واتس‌اپ پیام هایمان را خوانده‌اند؟

اگر شما در واتس اپ پیامی را در گروهی ارسال کنید، می توانید متوجه شوید که چه کسی و در چه زمانی آن پیام را مشاهده کرده است.

چگونه بفهمیم چه افرادی در واتس‌اپ پیام هایمان را خوانده‌اند؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واتس اپ به عنوان محبوب ترین پیام رسان شناخته می شود و کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. اگر عضو پیام رسانی باشید حتما مشاهده کرده اید زمانی که به فردی به صورت خصوصی پیامی ارسال می کنید، هنگامی که آن شخص پیام را ببیند، نشانه ای شما را از این اتفاق با خبر خواهد کرد که در برخی پیام رسان ها همانند واتس اپ با نشانه دو تیک سبز نمایان می شود.

اگر شما در هرکدام از پیام رسان ها در گروهی پیامی را ارسال کنید، اولین کسی که پیام را مشاهده کند، پیام دو تیک می خورد و شما متوجه نمی شوید که چه کسی آن را مشاهده کرده است. اما در واتس اپ جریان جور دیگریست. اگر پیامی را در گروه ارسال کنید دومین تیک را هنگامی خواهید دید که همه اعضای گروه پیام را دریافت کرده باشند. این دو تیک زمانی آبی می شوند که همه اعضای گروه پیام شما را خوانده باشند.

نکته قابل توجه این است که در واتس اپ می توانید متوجه شوید که چه افرادی از گروه و در چه زمانی پیام ارسالی شما را مشاهده کرده اند. برای این که بفهمید کدام پیام شما در گروه را چه کسانی و در چه زمانی مشاهده کرده اند، کافیست تا دست خود را روی پیامی که ارسال کرده اید بگذارید و گزینه info را انتخاب کنید. در صفحه‌ای همانند تصویر زیر باز می شود که می توانید جزئیات را در آن جا مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چه افرادی در واتس‌اپ پیام هایمان را خوانده‌اند؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟