برگزاری هفدهمین دوره مسابقه «قرآن‌پژوهی» مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ مسابقه «قرآن‌پژوهی» با محتوای مقالات پژوهشی -تحقیقی درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ برگزاری مسابقه مقالات پژوهشی -تحقیقی درس‌هایی از قرآن حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در ماه مبارک رمضان، در طی چند سال اخیر با استقبال فرهنگیان و دانش‌آموزان مواجه بوده است.
امسال نیز هفدهمین مسابقه قرآنی رمضان با عنوان «مسابقه قرآن پژوهی» به منظور ایجاد انگیزه و اُنس بیشتر با قرآن برای قشر جوان اعم از دانشجو و دانش آموز، فرهنگیان و عموم مردم برگزار می‌شود. منابع و محتوای این مسابقه بر گرفته از مباحث درس‌هایی از قرآن ماه مبارک رمضان است.
تمامی مراحل اجرایی ثبت نام این مسابقه برای نخستین بار به صورت مجازی است و مهلت شرکت در آن تا 20 مرداد ماه است.
موضوعات این جشنواره شامل توسل در قرآن، قبولی عمل در دادگاه خداوند، بهره‌گیری از فرصت‌های معنوی خطر بخل در زندگی، آیات مقایسه‌ای قرآن، نقش نماز در زندگی، گذشت از دیگران، دریافت رحمت الهی، قیامت، روز تجسم عمل، امام زمان (عج) در قرآن و روایات
نشانه‌های مؤمن واقعی در قرآن است.

برگزاری هفدهمین دوره مسابقه «قرآن‌پژوهی» مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی به آدرس: http://www.quranschool.ir با شرایط شرکت در آن آشنا شده واز جوائز نفیس آن بهره‌مند شوند. همچنین با انتخاب یکی از 10 موضوع تعیین شده و با استفاده از منابع و تفاسیرمختلف موضوع مورد نظر را بسط و گسترش داده و بر اساس شاخص‌های موجود در قالب مکتوب (WORD ) حداقل در 10 صفحه تدوین و ارسال کنند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان