افزایش خرید تلفن همراه در روسیه ؛ ثبت رکوردی بی سابقه


مطلب افزایش خرید تلفن همراه در روسیه ؛ ثبت رکوردی بی سابقه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ رکورد بی سابقه خرید تلفن همراه در روسیه ، خبرساز شد. در سه ماهه اول سال جاری بیش از 1.63 میلیارد دلار صرف خرید گوشی‌های هوشمند تلفن همراه شد. به گزارش...

رکورد بی سابقه خرید تلفن همراه در روسیه ، خبرساز شد. در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱.۶۳ میلیارد دلار صرف خرید گوشی‌های هوشمند تلفن همراه شد.

به گزارش تکراتو، مرکز دولتی آمار روسیه خبر از خرید بی سابقه تلفن همراه در این کشور داده است. براساس اطلاعات، میزان خرید تلفن همراه در پنج سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

افزایش خرید تلفن همراه در روسیه

آمارهای موجود نشان می دهد که تاکنون بیش از ۶.۳ میلیون تلفن همراه در سه ماهه ۲۰۱۸ میلادی فروش رفته است. یعنی براساس جمعیت ۱۴۴ میلیون نفری روسیه در سه ماهه اول امسال به ازای هر ۱۲ نفر یک گوشی هوشمند جدید به فروش رفته است.

تلفن‌های هوشمند سامسونگ جایگاه نخست فروش را در بازار روسیه به دست آورده اند و پس از آن کمپانی هواوی در مکان دوم و شیائومی در جایگاه سوم قرار دارد. تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که ممکن است شیائومی بتواند در آینده به دلیل قیمت ارزان و افتتاح صدها فروشگاه اختصاصی این برند چینی، در جایگاه دوم قرار گیرد.

در پایان باید گفت که متوسط قیمت گوشی‌های خریداری شده توسط کاربران روسی در این مدت ۱۷۵ دلار بوده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟