طلاب بوشهری در حرفه‌های فنی مهارت افزایی می‌شوند


طلاب بوشهری در حرفه‌های فنی مهارت افزایی می‌شوند

بوشهر - معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: طلاب حوزه علمیه بوشهر در حرفه‌های فنی مهارت افزایی می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فنی و حرفه‌ای بوشهر، احمد لیراوی در نشست با معاون حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی طلاب و خانواده‌های آنان در حرفه‌های مهارتی، تصریح کرد: نیاز سنجی آموزشی و حمایت از بخش خصوصی از راهکارهای اساسی توسعه مهارت آموزی و ارائه هدفمند آموزش فنی و حرفه‌ای است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه توانمندسازی طلاب و خانواده‌های آنها با آموزش‌های مهارتی بر اساس استانداردها و شایستگی‌های آموزشی و شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای راهکاری برای ارتقای سطح معیشت و زندگی جامعه هدف است، گفت: ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خدمات حوزه برای توسعه آموزش‌های فنی وحرفه ای، همکاری در تهیه و تدوین استانداردها و شایستگی‌های شغلی و آموزشی مورد نیاز خدمات حوزه مورد تاکید است.

لیراوی معرفی متخصصان و صاحب نظران حوزه علمیه به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای تولید نرم افزارهای آموزشی با محوریت دینی و همکاری با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان‌ها را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 4328286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)