جنگنده های رژیم صهیونیستی نوار غزه هدف قرار دادند


جنگنده های رژیم صهیونیستی نوار غزه هدف قرار دادند

نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به جنایات صهیونیست ها و به تلافی تهاجم روزانه نظامیان اشغالگر، شهرک های صهیونیست نشین را موشک باران کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 25 منطقه در نوار غزه از جمله برخی از پایگاه های نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس را هدف قرار داده است.
جنگنده های رژیم اشغالگر اسرائیل پایگاه گردان سیزده را در منطقه المغای نوار غزه و پایگاه شهدای رفح وابسته به گردان های قسام را با چند موشک هدف قرار دادند.
پاسخ نیروهای مقاومت به تهاجم صهیونیست ها
ارتش اسرائیل اعلام کرد طی چند ساعت گذشته حدود سی راکت از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شده است.
نیروهای مقاومت شهرک های ناحل عوز و کیسوفیم را در فلسطین اشغالی موشک باران کردند و سامانه گنبد آهنین تلاش کرد تا با این موشک ها مقابله کند. صداهای انفجار ناشی از مقابله سامانه موشکی اسرائیل با راکت هایی که از نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی شلیک می شد، شنیده شد. رسانه های اسرائیلی اعلام کردند سامانه دفاع موشکی اسرائیل چند موشک را بر فراز عسقلان منهدم کرده است.
رسانه های صهیونیستی از به صدا در آمدن صدای آژیر خطر در بسیاری از شهرک های اسرائیلی اطراف نوار غزه خبر دادند.
جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین: پاسخ نیروهای مقاومت به حملات اسرائیل
جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اعلام کرد: پاسخ مقاومت به حملات اسرائیل به نوار غزه این پیام روشن را به همراه داشت که ما هرگز نمی پذیریم قواعد درگیری جدیدی بر ما تحمیل شود.
مقاومت فلسطین شهرک های صهیونیستی را موشک باران کرد
گروه های مقاومت فلسطینی شهرک های صهیونیست نشین را موشک باران کردند. رسانه های صهیونیستی اعلام کردند: سامانه موشکی گنبد آهنین اسرائیل برای رهگیری و هدف قرار دادن این موشک ها ، چند موشک را بر فراز عسقلان منهدم کرده است.
سخنگوی حماس: مقاومت با پاسخ موشکی خود نشان می دهد که قواعد درگیری را تعیین می کند
فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد پاسخ موشک با موشک حاکی از آن است که این نیروهای مقاومت هستند که قواعد درگیری را مشخص می کنند و نبرد را به شیوه خود پیش می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران