بازی Ghost of Tsushima دارای سیستم ارتقای شخصیت است


بازی Ghost of Tsushima دارای سیستم ارتقای شخصیت است

کارگردان بازی Ghost of Tsushima پس از کنفرانس خبری مراسم E3 2018 شرکت سونی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این عنوان سامورایی دارای سیستم ارتقای شخصیت و جهان باز خواهد بود. «نیت فاکس» (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima جزئیات جدیدی را در رابطه با این عنوان انحصاری با بازیکنان در میان گذاشت...

کارگردان بازی Ghost of Tsushima پس از کنفرانس خبری مراسم E3 2018 شرکت سونی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این عنوان سامورایی دارای سیستم ارتقای شخصیت و جهان باز خواهد بود.

«نیت فاکس» (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima جزئیات جدیدی را در رابطه با این عنوان انحصاری با بازیکنان در میان گذاشت که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نیست:

سعی شده است تا در بازی Ghost of Tsushima تمرکز خاصی به مکتب مینیمالیزم شود. به همین خاطر هر صحنه پالت رنگی مخصوص به خودش را داشته و شاهد مخلوطی از رنگ‌های مختلف در صحنه‌های متفاوت نیستیم. این مورد در نقاشی‌ها و هنرهای ژاپنی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با سلایق زیبایی شناسی آن‌ها مطابقت دارد. سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند تا برای سینمایی‌تر شدن تریلر بازی، در گیم‌پلی نمایش داده شده از مراسم E3 2018، رابط کاربری را حذف کنند؛ اما بازیکنان در نسخه نهایی این اثر می‌توانند رابط کاربری را داشته باشند و از آن استفاده کنند.

بازی Ghost of Tsushima دارای سیستم ارتقای شخصیت است

بازی Ghost of Tsushima به گونه‌ای طراحی شده است تا بازیکنان در جهان آن غرق شوند و از آن به عنوان یک تجربه دل‌پذیر یاد کنند. دقت و مهارت در بازی حرف اول را می‌زند و باعث می‌شود که بازیکنان حتی بدون بیرون کشیدن کاتانا نیز هیجان و تنش موجود در بازی را حس کنند. سازندگان 3 کلمه را برای این بازی در نظر گرفته‌اند که عبارت‌اند از: گِل، خون و فلز. سیستم ارتقای شخصیت در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند مهارت‌های زیادی را در بازی کسب کنند. به عنوان مثال مخفی‌کاری یکی از مهارت‌هایی است که بازیکنان می‌توانند با ارتقای آن، راحت‌تر و بدون سر و صدا ماموریت خود را به اتمام برسانند. طبق گفته‌های استودیوی سازنده، مهارت‌های نینجایی زیادی در بازی وجود خواهد داشت که قابل ارتقا هستند. مرحله‌ای که در تریلر گیم‌پلی بازی وجود داشت، یک مرحله فرعی بوده و بخشی از داستان اصلی بازی نیست. تمرکز این مرحله بر روی این قضیه بود که شرایط باعث می‌شود حتی افراد خوب، تصمیمات بد و غیر عقلانی بگیرند. جالب است بدانید که مبارزه نهایی بین «جین» (Jin) و «ماسوکا» (Masako) در پایان تریلر، در یک محیط بسته و خطی اتفاق نمی‌افتد و بازیکنان می‌توانند این مبارزه را در جای دیگری از دنیای بازی نیز انجام دهند. اگر توجه کنید می‌توانید در پس زمینه نیروهای مغول را مشاهده کنید که در حال حمله هستند.

لازم به ذکر بوده که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Ghost of Tsushima اعلام نشده است، اما امیدوار هستیم که این اثر جهان باز سامورایی تا پایان سال آینده میلادی منتشر شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Ghost of Tsushima دارای سیستم ارتقای شخصیت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی