E3 2018 بازی Fallout Shelter رسما برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد


E3 2018 بازی Fallout Shelter رسما برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان کنفرانس خبری شرکت بتسدا در رویداد E3 2018، بازی محبوب Fallout Shelter به شکل رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. بازی Fallout Shelter که مدت زیادی برروی دستگاه‌های موبایل منتشر شده است، به محبوبیت...

در جریان کنفرانس خبری شرکت بتسدا در رویداد E3 2018، بازی محبوب Fallout Shelter به شکل رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

بازی Fallout Shelter که مدت زیادی برروی دستگاه‌های موبایل منتشر شده است، به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست یافته و توانسته بسیار مورد توجه قرار بگیرد. این توجه تا جایی پیش رفته که بازی‌بازان پلتفرم‌ها و کنسول‌های دیگر نیز خواستار تجربه این عنوان شده‌اند. در چند اخیر شایعات بسیاری در مورد عرضه این عنوان روی کنسول‌های خانگی به گوش می‌رسید اما حال، شرکت بتسدا بازی Fallout Shelter را به صورت رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی کرد.

از آن جایی که بازی Fallout Shelter به موفقیت بسیار خوبی رسیده و آمار تعداد بازی‌بازان از مرز 100 میلیون نفر نیز رد شده است، معرفی آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ اصلا غافلگیر کننده نبود. این بازی همچنین در اوایل سال جاری میلادی نیز برروی کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد.

مشخص است که مانند دیگر پلتفرم‌ها، بازی Fallout Shelter برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما در مور بازی Fallout Shelter و معرفی آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
E3 2018 بازی Fallout Shelter رسما برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی