روز قدس برای دفاع از همه امت اسلامی در برابر کفار است


روز قدس برای دفاع از همه امت اسلامی در برابر کفار است

هرمز - استاد حوزه در هرمزگان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس تنها مربوط به دفاع از ملت مظلوم فلسطین نیست و به دفاع از همه امت اسلام در مقابل همه کفر و نظام سلطه تعلق دارد


حجت الاسلام سید محمد علی معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد راهپیمایی روز قدس بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس پیام مهمی برای کشورهای سلطه گر به ویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها دارد که فکر می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه می‌توانند پایه های یک دولت جعلی و کودک کش را محکم کنند، آنها با دیدن این جمعیت متوجه می‌ شوند فکرشان باطل و غلط است.

وی اضافه کرد: این حضور فوق العاده مردم نشان می‌ دهد این ها راه به جایی نمی برند و در پیشبرد اهداف شومشان موفق نخواهند شد؛ انتقال یک سفارتخانه نمی‌تواند به آنها کمکی کند و تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند آنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه این حضور در جای جای دنیا باعث از بین رفتن این غده سرطانی می‌ شود، ادامه داد: شکوه حضور مردم در این راهپیمایی، وحدت و اقتدار اسلام را نشان می دهد و مهر تأییدی بر از بین رفتن اسرائیل است.

استاد حوزه و دانشگاه های استان هرمزگان بیان داشت: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در حال سقوط هستند، همانطور که شمرها و ابن ملجم ها رفتند و علی اکبرها و ابالفضل ها ماندند، امثال شاه رفتند و امام و رهبری در دل‌ها ماندند؛ آینده از آن جوانان و مسلمانان است.

معصومی با تاکید بر این که فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است، افزود: ثمرات این اندیشه سیاسی موجب شد که امام خمینی (ره) از همان ابتدای مبارزاتشان؛ علاوه بر مبارزه با رژیم منحوس طاغوت؛ به مساله فلسطین و قدس شریف توجه ویژه داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه های استان هرمزگان عنوان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس تنها مربوط به دفاع از ملت مظلوم فلسطین نیست و به دفاع از همه امت اسلام در مقابل همه کفر و نظام سلطه تعلق دارد.

وی بیان داشت: امروز اگر می خواهیم امنیت ایران را در منطقه حفظ کنیم باید در مرزهای رژیم صهیونیستی با این رژیم بجنگیم.

وی تاکید کرد: برای دفاع از ملت بزرگ ایران باید به پیشرفته ترین ابزار جنگی مجهز باشیم و آن را در صورت حمله دشمنان به کار بگیریم.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد و تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و افزود: با توجه به فتنه گری ها و آشوب گری هایی که استکبار جهانی و در راس همه آن ها آمریکا و اسرائیل در منطقه به راه انداخته اند ؛ حضور گسترده و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضروری است.

حجت الاسلام معصومی اطهارداشت : قدس قبله اول مسلمین است و یکی از سه حرم مقدس الهی است که در چند دهه گذشته مورد ظلم ظالمان و ستم ستمکاران واقع شده و مردم مظلوم و صاحب حق فلسطین را سرکوب می کنند.

راهپیمایان جزیره نشین هرمز با سردادن شعارهای «مرگ بر استکبار»، «مرگ اسراییل »، «اسراییل مرگت باد»، «آمریکا ننگت باد»، «اسراییل نابود است» و «فلسطین پیروز است» انزجار خود را نسبت به اشغال فلسطین و قدس شریف اعلام داشته و حملات وحشیانه اسراییل به مردم بیگناه فلسطین را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از طی کردن مسیرهای راهپیمایی در مسجد حضرت ابالفضل (ع) هرمز اجتماع کرده و با قرائت قطعنامه سراسری روز قدس بار دیگر جنایت های رژیم صهیونیستی و حامیانشان به سرگردگی آمریکا را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 4315499

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان