ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس شریف خواهد بود


ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس شریف خواهد بود

بوشهر - فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ گفت: ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس شریف خواهد بود.


سیروس حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم جزیره خارگ فردا همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب به عنوان روز قدس نامگذاری شده است، حضوری چشمگیر خواهند داست و این حضور جلوه واقعی انسجام درونی ایران اسلامی و اعلام همبستگی با امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه روز قدس یک نماد از اتحاد امت‌های اسلامی جهان است، افزود: رژیم‌ و صهیونیستی به عنوان دشمنان اصلی اسلام هرگز به دنبال صلح نبوده و نخواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ با بیان اینکه تنها راه مقابله با این یاوه‌گویی‌ها مقاومت و ایستادگی است، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های رزمندگان مقاومت در سال‌های اخیر خود گواه این موضوع است.

وی تصریح کرد: ایستادگی مقتدرانه راه و رمز آزادی قدس شریف خواهد بود، روز قدس به عنوان روز همبستگی امت اسلامی در ۳۹ سال اخیر بوده و مطمئنا خواهد بود و این نشان از آینده‌نگری امام خمینی (ره) است.

حیاتی یادآور شد: از عموم اهالی شریف خارگ، بسیجیان ولایت‌مدار این جزیره زر خیز و مقاومت از طرف ناحیه مقاومت ثارالله خارگ دعوت می‌کنیم که عزم و اراده ملی خود در حمایت جانانه از مظلومین و مستضعفین را در این روز عزیز به رخ جهانیان بکشند تا این حضور درس عبرتی برای تفکر خام و خیالی حکام سرسپرده و جاعل خلیج همیشه فارس شود.

کد خبر 4314948

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟