مراسم محفل انس با قرآن در محمدیه برگزار شد


مراسم محفل انس با قرآن در محمدیه برگزار شد

قزوین- به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و استانی در شهر محمدیه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر،محفل انس باقرآن بمناسبت ماه مبارک رمضان باحضور ابوالقاسمی قاری برجسته و بین المللی، حجت الاسلام موسی موینی امام جمعه محمدیه، مریم نخسیتن شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از قاریان و حافظان قرآن جمعه شب در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نیایش محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان قرائت قرآن را موجب افزایش رزق و روزی دانست وگفت: تلاوت قرآن برکت زندگی را بیشتر می کند و باعت خوشبختی و هدایت انسان ها به سوی خدا و رستگاری می شود.

مراسم محفل انس با قرآن در محمدیه برگزار شد

مریم نخستین شهردار محمدیه نیز با بیان اینکه برگزاری این مراسم برکات زیادی برای جامعه دارد گفت؛ این برنامه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به آیات الهی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در میان نسل جوان برگزار شده می تواند در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نیز موثر باشد.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدیه در کنار توجه به عمران، توسعه و سازندگی شهر به موضوعات مهم فرهنگی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد.

نخستین بیان کرد: برگزاری محفل قرآن یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر با خلوص نیت آیات قرآن کریم را به عنوان کاملترین نسخه موفقیت برای زندگی بکاربندیم به سعادت می رسیم.

مراسم محفل انس با قرآن در محمدیه برگزار شد

علیرضا بیات رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در ادامه این مراسم حفظ و قرائت قرآن را موجب تقویت حافظه و همچنین موجب پیشرفت در کارهای علمی دانست و گفت: قرآن راه زیستن رابه انسانها یاد میدهد و بهترین راهنما برای همه مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: شورا اسلامی شهر با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی تلاش می کند با برگزاری چنین برنامه هایی ضمن فرهنگ سازی، توجه خانوادها بخصوص جوانان و نوجوانان را به این کتاب انسان ساز جلب کند.

بیات یادآورشد: خوشبختانه محمدیه یکی از شهرهای خوب استان است که توانسته در حوزه قرآنی بدرخشد ودرحال حاضریک مرکز دارالقران توسط شهرداری احداث شده و بیش از دو موسسه قرآنی و بیست کانون و خانه های قرانی در زمینه تربیت و آموزش شهروندان تلاش می کنند.

مراسم محفل انس با قرآن در محمدیه برگزار شد

بیات گفت: در شهر محمدیه تاکنون توانسته ایم بیش از ۱۳ حافظ کل قرآن و ۵ قاری ممتاز به جامعه قرآنی معرفی کنیم.

در این مراسم از قاریان محمدیه تجلیل شد.

کد خبر 4311876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟