محبوب ترین اکسسوری های زنانه کدامند؟


اکسسوری ها پوشاک اصلی و لباس نیستند بلکه مکمل زیبایی و استایل یک خانم هستند. صرف نظر از سبک و سلیقه فردی در لباس پوشیدن، اکسسوری های زنانه می توانند احساس شیک پوشی را در بیننده القا کنند. اکسسوری ها لوام جانبی خاصی هستند که به منظور تزئین و یا کاربرد خاصی استفاده می شود. […] نوشته محبوب ترین اکسسوری های زنانه کدامند؟ اولین بار در...

اکسسوری ها پوشاک اصلی و لباس نیستند بلکه مکمل زیبایی و استایل یک خانم هستند. صرف نظر از سبک و سلیقه فردی در لباس پوشیدن، اکسسوری های زنانه می توانند احساس شیک پوشی را در بیننده القا کنند. اکسسوری ها لوام جانبی خاصی هستند که به منظور تزئین و یا کاربرد خاصی استفاده می شود. این لوازم جانبی، نقش تعیین کننده در نوع پوشش داشته و می توانند ظاهر را موزون و یا ناموزون نشان دهند. استفاده صحیح از اکسسوری های زنانه هنر بانوان خوش استایل است.

جواهرات محبوب خانم ها

جواهراتی نظیر دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر از اکسسوری های محبوب در بین خانم ها هستند. با انتخاب گردن بند مناسب می توانید لباس را شیک تر نشان دهید. یک انگشتر بزرگ می تواند توجه را جلب کند و انتخاب خوبی برای استایل متفاوت است. در سال جدید استفاده از ست جواهرات جای خود را به جواهرات تک و خاص داده است. گوشواره های سنگین و بزرگ نیز با طرح های جدید جایگزین شده اند. گوشواره هایی با اشکال هندسی امسال بسیار مورد توجه خانم های جوان و دختر خانم ها قرار گرفته اند. در انتخاب گوشواره دقت بیشتری داشته باشید. گوشواره ها به صورت نزدیک بوده و می توانند زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهند.

بهترین مدل های گوشواره مناسب با فرم صورت کدام است؟

جنس جواهرات را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کند تا زیبایی بیشتری داشته باشد. نقره برای رنگ پوست سرد و طلا برای رنگ پوست گرم مناسب تر است. اگر از طرفداران مروارید هستید می توانید ترکیبی از مروارید را به همراه جواهرات به کار ببرید. استفاده از ست کامل مروارید در سال جدید متداول نیست و کمی قدیمی شده است.

محبوب ترین اکسسوری های زنانه کدامند؟

عینک آفتابی برای شیک پوشان

عینک آفتابی از متداول ترین اکسسوری های زنانه در بین سلبریتی ها و شخصیت های برجسته است. با توجه به فرم صورت یک عینک آفتابی شیک را انتخاب کنید. تاثیر عینک آفتابی بر چهره بسیار زیاد است و می بایست در این مورد دقت بیشتری داشته باشید. با گرم شدن هوا در تابستان، عینک های آفتابی بیش از گذشته محبوب شده اند.

اکسسوری های زنانه کیف و کفش

برای داشتن ظاهری شیک، اجباری به استفاده از کیف و کفش یک رنگ ندارید. این روزها خانم های شیک پوش کیف و کمربند را ست می کنند. ست کردن کیف با رژ لب نیز چندی پیش بسیار متداول شده بود. مهم اینست که هارمونی بین اجزای لباس و اکسسوری های زنانه وجود داشته باشد. استفاده از دو یا سه رنگ در لباس و اکسسوری جذابیت بیشتری دارد.

اگر قد بلندی دارید می توانید از کفش کالج به همراه مانتو و شلوار استفاده کنید. در نیمه اول سال جدید استفاده از صندل لژدار برای افراد معمولی و کوتاه قد رواج بیشتری داشته. کفش های پاشنه بلند در تمام دنیا از محبوب ترین اکسسوری های زنانه هستند. حتما از کیف دستی استفاده کنید. کیف های کوچک رنگی از لوازم جانبی ضروری هستند که با هر سبک پوششی هم خوانی دارند.

محبوب ترین اکسسوری های زنانه کدامند؟

ساعت مچی حس قدرت

حذف ساعت مچی از لوازم جانبی و اکسسوری های زنانه امکان پذیر نیست. ساعت مچی علاوه بر نقش کاربردی، نقش پر رنگی در زیبایی و استایل بانوان دارد. یک ساعت مچی خوش ترکیب توجه را به دست ها جلب می کند. ساعت های زنانه از تنوع بالایی برخوردارند و با هر سبک پوششی هماهنگی دارند. ساعت مچی از اکسسوری های لاکچری زنانه محسوب شده و در اغلب جواهر فروشی ها نیز به فروش می رسد.

کمر بند ساده و تاثیرگذار

بستن کمربند روی لباس یک پیشنهاد عالی برای به کارگیری لواز جانبی در پوشش است. لباس مورد علاقه خود را یکبار با کمربند و ی بار بدون کمربند امتحان کنید. احتیاجی به توضیح بیشتری نیست همه چیز مشخص است. کمربند اندام را متناسب نشان داده و از یک لباس ساده، یک اثر هنری به وجود می آورد. امتحان کنید و ناریسه را از نظر خود مطلع کنید.

جادوی اکسسوری های زنانه

دنیای لوازم جانبی و اکسسوری ها بسیار پیچیده است. استفاده مناسب از کیف، کفش، انگشتر، ساعت مچی و غیره می تواند ظاهر و شخصیت را متفاوت و متناسب نشان دهد. . شال گردن، کلاه، مچ بند، پا بند و خلخال برخی دیگر از لوازم جانبی رایج هستند که این روزها بیشتر طرفدار پیدا کرده اند. برخی از طراحان مد و زیبایی، مانیکور و طراحی ناخن را نیز در دسته اکسسوری های زنانه قرار داده اند. همه اکسسوری ها مناسب چهره و اندام شما نیستند دقت در جزئی ترین موارد می تواند تاثیر مطلوبی داشته باشد. استفاده نا به جا از اکسسوری ها موجب شلختگی، ژولیدگی، پیری و نازیبایی چهره می شود

اکسسوری های زنانه می توانند تیپ متفاوتی را ایجاد کنند. برای مثال: یک تیشرت ساده با شلوار جین را می توانید با کفش اسپرت و کیف دستی کوچک هماهنگ کنید. همین تیشرت و شلوار جین را می توانید با کفش پاشنه بلند و کیف بزرگ پوست ماری، ست کنید. قدرت اکسسوری های زنانه در این مثال به خوبی مشخص می شود. آیا نگاه به یک تیشرت ساده و شلوار جین با دو استایل متفاوت تغییر نخواهد کرد؟




آموزش تصویری و گام به گام دوخت انواع دامن کلوش