هدفم موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا است


هدفم موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

گرگان – عضو گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: پس از موفقیت در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا اکنون هدفم موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه حسام بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات پومسه بانوان قهرمانی آسیا در ویتنام از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و خوشبختانه به همراه تیم ملی توانستیم مقام سوم را کسب کنیم.

وی افزود: این رقابت‌ها پیش زمینه‌ای برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی بود که اردوی آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود.

عضو گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان ایران با بیان اینکه همچنان از مصدومیت رنج می‌برد، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده مصدومیتم را کنترل کرده‌ام تا برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده شوم.

حسام تصریح کرد: پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا اکنون تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی جاکارتا انجام خواهد داد و امیدوارم به این هدف بزرگ دست پیدا کنم.

لازم به ذکر است؛ فاطمه حسام تکواندوکار گلستانی هفته گذشته به همراه تیم ملی پومسه بانوان ایران موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام شد.

کد خبر 4310635

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلسم 30 ساله در پرسپولیس