کاترین لانگفورد برای فصل سوم سریال 13 Reasons Why بازنمی‌گردد


کاترین لانگفورد برای فصل سوم سریال 13 Reasons Why بازنمی‌گردد

کاترین لانگفورد آماده است تا از سریال محبوب نتفلیکس، 13 Reasons Why، فاصله بگیرد. او معتقد است که داستان شخصیت «هانا بیکر» (Hannah Baker) به طور کامل گفته شده است. کاترین لانگفورد بازیگری بسیار جوان با چهره ای زیبا و دوست‌داشتنی است که توانست با حضوری موفقیت آمیز در اولین نقشش یعنی در مجموعه...

کاترین لانگفورد آماده است تا از سریال محبوب نتفلیکس، 13 Reasons Why، فاصله بگیرد. او معتقد است که داستان شخصیت «هانا بیکر» (Hannah Baker) به طور کامل گفته شده است.

کاترین لانگفورد بازیگری بسیار جوان با چهره ای زیبا و دوست‌داشتنی است که توانست با حضوری موفقیت آمیز در اولین نقشش یعنی در مجموعه سریال Reasons Why 13 که در همین سال جاری پخش گردید به معروفیتی بسیار زیادی دست پیدا کند. در داستان، هانا بیکر به عنوان یکی دانش آموز سال دومی که در دبیرستان لیبرتی تحصیل می‌کند به خواننده معرفی می‌شود. هانا دختری با روحیات عجیب است که درگیر مشکلات بسیار زیادی در دبیرستان و زندگی خود می‌شود که همین ماجراها خط اصلی رمان را تشکیل می‌دهند. او در دبیرستان با پسر درونگرایی به اسم کلی جنسن ارتباط برقرار می‌کنند. این دو همچنین در سالن سینما هم با یکدیگر همکار هستند. کلی با اینکه عاشق هانا است اما هیچوقت به‌طور مستقیم چیزی به او در این مورد نمی‌گوید و هانا که مشکلات ریز و درشت بسیاری را تحمل کرده راهی جز خودکشی برای پایان دادن به غم‌هایش پیدا نمی‌کند. در واقع هم داستان رمان و هم داستان سریال از طریق نوارهایی که هانا پیش از مرگ دلخراش خود ضبط کرده روایت می‌شود. نوارهایی که هانا داستان زندگی خود را در آن‌ها تعریف کرده تا دیگران از انگیزه او برای خودکشی آگاه شوند.

در مصاحبه‌ای که کاترین لانگفورد با EW داشت، گفت که به نظرش داستان هانا در فصل اول به پایان رسید و او در فصل دوم ظاهر شد تا یک سری سوال‌های بی‌جواب را پاسخ دهد. اما به نظرش واقعا نیازی به حضور هانا در فصل سوم نیست.

کاترین لانگفورد برای فصل سوم سریال 13 Reasons Why بازنمی‌گردد

لانگفورد فکر می‌کند نیازی به خداحافظی با هانا ندارد زیرت در انتهای فصل یک این کار را انجام داده، به نظر او شخصیتی که در فصل دوم بازی کی‌کرد اصلا شبیه به هانا نبود. به نظر کاترین لانگفورد آنچه همگان از هانا در فصل دوم دیدند تنها فلش بک‌هایی از او بوده یا نظر بیننده از شخصیت وی بوده و هانای فصل دوم فقط زاده ذهن بینندگان بوده است.

با گفتن تمام این صحبت‌ها درک کردن کاترین لانگفورد برای عدم علاقه‌اش در حضور در فصل سوم اصلا سخت نیست. اگر سریال 13 Reasons Why برای فصل سوم تمدید شود احتمالا نباید منتظر حضور کاترین در آن باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کاترین لانگفورد برای فصل سوم سریال 13 Reasons Why بازنمی‌گردد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید