برگزاری شب شعر خرمشهر در واحد بندرعباس


برگزاری  شب شعر خرمشهر  در واحد بندرعباس

شب شعر خرمشهر با موضوع آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت مقام فردوسی و سعدی با حضور شاعران به نام استان در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این شب شعر به همت کانون دانشجویی مکران با همکاری معاون فرهنگی و اجتماعی واحد بندرعباس با حضور مسئولان، دانشجویان و جمعی از شاعران بنام هرمزگانی در سالن پروفسور حسابی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

مدیر فرهنگی واحد بندرعباس با تبریک آزادسازی خرمشهر، این حماسه بزرگ را حاصل تلاش بزرگ مردان ایران زمین خواند که به کمک قدرت لایزال الهی به ثمر نشست.

برگزاری  شب شعر خرمشهر  در واحد بندرعباس

حسن زارعی هدف از برگزاری این شب شعر را گرامیداشت شاعران بزرگی چون فردوسی و سعدی دانست، افزود: «تاثیرشعر دررشد و تعالی ادبیات ما بسیار مهم و مشهود است لذا یکی از طرق تبلیغات فرهنگی استفاده از ابزار فرهنگی است که در این میان شعر و ادبیات به عنوان ابزار کارآمد به نوبه خود تاثیر بسیاری بر اندیشه‌های جوانان دارد.»

وی، برگزاری این شب شعرها را مفید ارزیابی کرد و گفت: «حضور شاعران بنام وبرجسته در این مراسم بسیار چشمگیر و ستودنی بود و لازم ا ست تا با به برگزاری این مراسم فرهنگی بیشتر همت گماریم .»

برگزاری  شب شعر خرمشهر  در واحد بندرعباس

در این مراسم استاد علی رضایی به عنوان مهمان ویژه همراه با 25 تن از شاعران بنام هرمزگانی از جمله راشد انصاری،جواد ضمیری، مسلم محبی و... برگزار شد که علاوه بر قرائت شعر از سوی شاعران، گلستان خوانی از سوی نوجوان با استعداد حسین زارع نیز انجام شد.

برگزاری  شب شعر خرمشهر  در واحد بندرعباسبرگزاری  شب شعر خرمشهر  در واحد بندرعباس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق