جی رایان در فیلم It: Chapter 2 حضور خواهد داشت


جی رایان در فیلم It: Chapter 2 حضور خواهد داشت

جی رایان به جمع بازیگران فیلم It: Chapter 2 پیوسته و قرار است در نقش نسخه بزرگسال «ﺑﻦ ﻫﻨﺴﮑﺎﻡ» (Ben Hanscom) ظاهر شود. بدون شک اقتباس «ﺍﻧﺪﺭﺱ ﻣﻮﭼﯿﺘﯽ» (Andy Muschietti) از رمان مشهور و پرطرفدار IT «استیون کینگ» (Stephen King) یک موفقیت بزرگ بود که در گذشته هم بر پایه آن یک مینی...

جی رایان به جمع بازیگران فیلم It: Chapter 2 پیوسته و قرار است در نقش نسخه بزرگسال «ﺑﻦ ﻫﻨﺴﮑﺎﻡ» (Ben Hanscom) ظاهر شود.

بدون شک اقتباس «ﺍﻧﺪﺭﺱ ﻣﻮﭼﯿﺘﯽ» (Andy Muschietti) از رمان مشهور و پرطرفدار IT «استیون کینگ» (Stephen King) یک موفقیت بزرگ بود که در گذشته هم بر پایه آن یک مینی سریال ساخته شده. این فیلم نه تنها از نظر هنری موفق بود، بلکه در گیشه هم رکوردهای بسیاری را شکست و تبدیل به پرفروش ترین فیلم ترسناک درجه R تاریخ سینمای جهـان شد. IT: Chapter 1 با بودجه ۳۵ میلیون دلاری جلوی دوربین رفت، اما زمانی که پا به گیشه گذاشت در مجموع ۷۰۰ میلیون دلار فروخت. اکنون همگان منتظرند ببینند فیلم It: Chapter 2 به چه حد از این موفقیت دست می‌یابد.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی ددلاین، جی رایان جدیدترین بازیگری است که به این پروژه پیوسته و قرار است یک بن سی و چند ساله را به تصویر بکشد. از بازیگرانی که تاکنون حضورشان در فیلم IT: Chapter 2 تایید شده می توانیم به «جسیکا چستین» (Jessica Chastain) که در نقش بو مارش ظاهر می شود، «جیمز مک‌آووی» (James McAvoy) در نقش بیلی دنبورا، «بیل هیدر» (Bill Hader) در نقش ریچی توزیر و «اَندی بین» (Andy Bean) در نقش استنلی اوریس اشاره کنیم. «جیمز رانسون» (James Ransone) چندی پیش با انتشار توییتی خبر از حضور در نقش ادی کسبراک داده بود اما او این توییت را پاک کرد در نتیجه ما از صحت آن خبری نداریم. «بیل اسکارشگورد» (Bill Skarsgard) نیز دوباره در نقش پنی وایز ظاهر خواهد شد.

جی رایان در فیلم It: Chapter 2 حضور خواهد داشت

فیلم It: Chapter 2 قرار است اقتباسی از نیمه دوم کتاب IT باشد، در این فیلم باری دیگر با همان شخصیت های فیلم اول همراه شویم، و فقط با این تفاوت که حالا ۲۷ سال گذشته و بچه های باشگاه بازندگان دیگر بزرگ شده اند؛ اگر به یاد داشته باشید آنها در پایان فیلم اول به هم قول دادند که اگر لازم شد برای تمام کردن آنچه شروع کرده اند به این شهر بازگردند. حال شیطان دوباره بر شهر دری (Derry) سایه افکنده و باشگاه بازندگان باید برای نابودی او دوباره شروع بکار کند.

طبق آخرین گزارش های منتشر شده تولید فیلم It: Chapter 2 قرار است تابستان امسال آغاز شود تا در روز ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۵ شهریور ۹۸) پا به گیشه بگذارد. با این حساب فیلم It: Chapter 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم های ترسناک پیش رو است. حال از آنجا که به زمان شروع اکران نزدیک می شویم، نام بازیگران فیلم به مرور در حال افشا شدن است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جی رایان در فیلم It: Chapter 2 حضور خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران