ساخت فیلم The Expendables 4 از سال 2019 شروع خواهد شد


ساخت فیلم The Expendables 4 از سال 2019 شروع خواهد شد

چند وقت پیش «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) با انتشار تصویری اعلام کرد که ساخت فیلم The Expendables 4 از سر گرفته شده است.  فیلم The Expendables در سال 2010 به روی پرده‌های سینما...

چند وقت پیش «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) با انتشار تصویری اعلام کرد که ساخت فیلم The Expendables 4 از سر گرفته شده است.

ساخت فیلم The Expendables 4 از سال 2019 شروع خواهد شد
با این حال، هنوز مشخص نیست که دقیقا قرار است شاهد بازگشت و حضور کدام یک از بازیگران سه فیلم قبلی در فیلم The Expendables 4 باشیم، اما انتظار می‌رود که استالونه نقش مهمی را در این فیلم ایفا کند و به‌عنوان تهیه‌کننده و احتمالا نویسنده نیز در این پروژه حضور داشته باشد. در سه فیلم قبلی مجموعه فیلم The Expendables شاهد حضور ستارگان بزرگی از جمله «آرنولد شوارزنگر» (Arnold Schwarzenegger)، سیلوستر استالونه، «هریسون فورد» (Harrison Ford)، «جیسون استاتهام» (Jason Statham)، «دولف لاندگرن» (Dolph Lundgren)، «جت لی» (Jet Li)، «مل گیبسون» (Mel Gibson)، «ژان کلود ون دام» (Jean-Claude Van Damme) و «وسلی اسنایپس» (Wesley Snipes)، بوده‌ایم و انتظار می‌رود که بخش زیادی از این بازیگران در فیلم چهارم و آخر این مجموعه نیز حضور داشته باشند.
در حالی که ما منتظر خبرهای جدیدتری از فیلم‌هایی مثل فیلم The Expendables 4 و Rambo 5 هستیم، می‌توانیم به تماشای بازی سیلوستر استالونه در فیلم جدید Escape Plan 2 بنشینیم.
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ساخت فیلم The Expendables 4 از سال 2019 شروع خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان