سپاه انصارالمهدی در طرحهای حفاظتی خود به روز است


سپاه انصارالمهدی در طرحهای حفاظتی خود به روز است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالمهدی گفت: این نهاد با توجه به وظایف خود در حفاظت از مراسمها شخصیتها و مسئولان نظام در طرح های حفاظتی خود کاملاً به روز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی شبستان، سردار سیدمحمدرضا سیدی، فرمانده سپاه انصار المهدی در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت انصارالمهدی گفت: پس از پیروزی انقلاب یکی از دغدغه های مردم و نظام جمهوری اسلامی حفاظت از شخصیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که در اولین روزهای انقلاب برای حفاظت از این امر کمیته های گوناگونی از جمله کمیته های انقلاب و گاز ملی (سازمان مجاهدین انقلاب) و یکی دو گروه دیگر زیر نظر دولت موقت تشکیل شد و حفاظت از شخصیتهای نظام را عهده دار شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی تصریح کرد: بسیاری از شخصیتهای نظام از ابتدای انقلاب تا سال 58 که گروه فرقان روی آورد اعتقادی به حفاظت از خودشان نداشتند اما با فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر حفاظت از شخصیت ها سپاه انصار امام تشکیل شد که بعدها این سپاه به دلیل تشابه اسمی با سپاه ولی امر و تفکیک وظایف آنها به سپاه انصار المهدی نامگذاری شد.

وی گفت: سپاه انصارالمهدی قریب به 300 شهید را در دوران دفاع مقدس و ماموریتهای حفاظتی و دفاع از حرم در راه انقلاب تقدیم کرده است و آخرین شهید سپاه انصارالمهدی شهید تیموری بود که 17 خرداد سال گذشته در مجلس به دست داعشی های تکفیری کوردل به شهادت رسید.

وی اظهار کرد: روحیه ایثار و فداکاری همچون زمان دفاع مقدس در سپاه انصارالمهدی وجود دارد و سیر تکاملی طرحهای حفاظتی سپاه انصارالمهدی همچنان به روز است.

وی حفاظت از مجلس خبرگان مجلس شورای اسلامی نخبگان دانشمندان شخصیتها و مسئولین نظام و معاونین رئیس جمهوری را بخشی از وظایف و ماموریتهای سپاه انصارالمهدی برشمرد.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است