جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 را بشناسید


جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 را بشناسید

با توجه به وضعیت بسیار بد کنسول دستی PS Vita احتمال دارد که سونی بخواهد بازی کردن بر روی گوشی‌های همراه خودش را برای بازیکنان با جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4ممکن سازد، البته این موضوع در حال حاضر با موانع زیادی روبه رو است که یکی از آن‌ها محدودیت‌های سخت‌افزاری است.

با توجه به وضعیت بسیار بد کنسول دستی PS Vita احتمال دارد که سونی بخواهد بازی کردن بر روی گوشی‌های همراه خودش را برای بازیکنان با جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 ممکن سازد، البته این موضوع در حال حاضر با موانع زیادی روبه رو است که یکی از آن‌ها محدودیت‌های سخت‌افزاری است.

امروز بخش موبایل شرکت سونی، جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 را معرفی کرد که XMount نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید گوشی هوشمند Xperia خود را به دوال‌شاکر 4 وصل کنید. سونی چند ماه پیش همچین ابزار به نام GCM10 منتشر کرد که به خاطر مکانیزم مکشی خود، چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

XMount بسیار شبیه مدل قبلی خود است ولی مکانیزم مکشی آن با روشی ایمن‌تر و کشویی عوض شده است. همچنین این لوازم جانبی از گوشی‌های شرکت‌های دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

XMount توسط شرکت MSY تولید شده است که با شرکت‌های بزرگی مثل Thrustmaster و Razer همکاری می‌کند. این لوازم جانبی چند ماه دیگر در ژاپن عرضه خواهد شد ولی هنوز هیچ صحبتی از عرضه آن برای غرب نشده است.

گوشی‌های سونی مدل اکسپریا Z5 Compact ،Z5 ،X Performance ،X Compact ،XZ ،XZs ،XZ Premium ،XZ1 Compact ،XZ1 و Z5 Premium از جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جدیدترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 4 را بشناسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی