ادامه تصویربرداری «خانه ما» در تبریز/ مستند مسابقه کارآفرینی تابستان کلید می‌خورد


ادامه تصویربرداری «خانه ما» در تبریز/ مستند مسابقه کارآفرینی تابستان کلید می‌خورد

افشار گفت: پس از «خانه ما»، ساخت مستند مسابقه کارآفرینی را با نگاهی به کسب و کار جامعه در تابستان شروع خواهیم کرد.

ادامه تصویربرداری «خانه ما» در تبریز/ مستند مسابقه کارآفرینی تابستان کلید می‌خوردبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدا و سیما از سال های گذشته تا امروز در قالب های مختلفی ساخت مستند و مسابقات را تجربه کرده است. در این میان مستند مسابقاتی مانند «آب و آتش»، «فرمانده»، «ضدگلوله» و ... توانستند مخاطبان بسیاری را جذب کنند و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شوند.

حسین افشار تهیه کننده مستند مسابقه «ضدگلوله»، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید آثار جدید با ساختار مستند مسابقه رئالیتی شو گفت: تصمیم داریم در آینده مدل های مختلفی از مستند مسابقات رئالیتی شو را تجربه کنیم. البته در تلویزیون گروه های مختلف دیگری هم کار می کنند. در گروه تصویربرداری و کاری خودمان به غیر از مسابقات «ضدگلوله» و «فرمانده»، مستند مسابقه «خانه ما» را در دست داریم و سری جدید آن را در تبریز ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پس از «خانه ما»، تولید مستند مسابقه کارآفرینی را با نگاهی به کسب و کار جامعه در پیش خواهیم داشت. در حال حاضر سناریوی آن به پایان رسیده و ضبط آن را در تابستان شروع می کنیم.

تهیه کننده مستند مسابقه «ضدگلوله» درخصوص زمان پخش این مسابقه تلویزیونی گفت: با توجه به مراحل ضبط و فنی آن، شاید پخش آن برای زمستان سال جاری یا عید سال آینده باشد.

افشار در پایان با اشاره به بازخوردهای خوب مخاطبان از این نوع ساختار مسابقه‌ای، اظهار کرد: ایده های مختلفی در جامعه برای تولید مستند مسابقات رئالیتی شو وجود دارد، اما این را باید در نظر داشت که این نوع ساختار پیش تولید سنگین و زمان‌بری دارد.

انتهای پیام/

اظهار نظر یک تهیه کننده تلویزیونی درباره ساخت مستند رئالیتی شو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید