برگزاری مطلوب برنامه روز ملی خلیج فارس نیازمند مشارکت عمومی است


برگزاری مطلوب برنامه روز ملی خلیج فارس نیازمند مشارکت عمومی است

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر نیازمند مشارکت عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی عصر سه‌شنبه در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: خلیج فارس از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است و روز خلیج فارس روز بزرگی است.

وی بر لزوم مشارکت همگانی برای برگزاری برنامه‌های روز ملی خلیج فارس تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت در اجرای برنامه ها یک همبستگی و وحدت را به همراه دارد و من در هر مسئولیتی که بوده‌ام بر انجام کار به صورت مشارکتی تاکید دارم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه روز خلیج فارس یک روز ملی و متعلق به همه ایران است، افزود: دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های روز ملی خلیج فارس از هیچ مشارکتی دریغ نکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت:‌ در راستای انسجام بیشتر برنامه و همکاری بین دستگاه‌ها در اجرای برنامه های روز ملی خلیج فارس تلاش و برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم.

حمیده ماحوزی اضافه کرد:‌ بزرگداشت این روز تاریخی و کهن وظیفه همگانی است تا کسانی که هیچ توجهی به پیشینه تاریخی این منطقه ندارند بیشتر به اصالت نام خلیج فارس پی ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید