زن 45 ساله به دلیل سقوط از ارتفاع منطقه کوهستانی درکه جان باخت


زن 45 ساله به دلیل سقوط از ارتفاع منطقه کوهستانی درکه جان باخت

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک زن 45 ساله صبح امروز شنبه به دلیل سقوط از ارتفاعات کوهستانی درکه تهران جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 11:44 دقیقه امروز حادثه سقوط از ارتفاع از طریق پلیس کوهستان به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران آتش نشانی گروه ویژه کوهستان به محل مزبور اعزام شدند.
وی گفت: در این حادثه یک زن 45 ساله که در ارتفاعات درکه، اول جنگل کارا به دلایل نامشخص از ارتفاع 15 متری به پایین سقوط کرده بود که در معاینات پزشکی مشخص شد این فرد به دلیل شدت جراحات جان باخته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش نشانان با استفاده از برانکادر دستی جسم بی جان این فرد را از ارتفاعات درکه به پایین منتقل می کنند. ملکی گفت: ساعت 14:45 دقیقه آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.
به گفته وی علت این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.
درکه یکی از محله‌های شمال شهر تهران، پایتخت ایران است. درکه در نزدیکی محله‌های اوین و ولنجک قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه‌های شمالی تهران، ار محل‌های مناسب برای پیاده‌گردی و کوه‌پیمایی در تهران به شمار می‌رود.
تهرام/7243/7247/6003


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظه ترور مامور موساد در مصر؛ شلیک‌های مرگبار از فاصله کم کنار خودرو