استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات



استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب ۷۲ هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خوزستان اعلام کرد که امسال ۷۲ هزار معلم از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش جذب خواهند شد. از این تعداد، ۲۵ هزار نفر در مقاطع متوسطه، دبیری و هنرآموزی خواهند بود.

وی جذب معلمان توانمند را یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت در سال گذشته، رویکرد جذب نیرو تغییر کرد تا افراد شایسته و توانمند از نظر تخصصی و حرفه‌ای به کار گرفته شوند.

کاظمی معلم را اصلی‌ترین عنصر در نظام تربیت و تعلیم خواند و نقش تربیتی معلم در کنار نقش آموزشی را بسیار مهم دانست. وی گفت دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان تاثیر می‌پذیرند و این تاثیر سال‌ها باقی می‌ماند.


استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات

وی امیدآفرینی در نسل نوجوان را یکی از نیازهای مهم کشور برشمرد که باید توسط معلمان انجام شود. کاظمی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه این وزارتخانه در دولت سیزدهم تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه گفت مدیران مدارس باید نقش آموزشی و راهبری در اجرای سند تحول داشته باشند نه صرفا نقش اجرایی.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزش در خوزستان، گفت هرچند شاخص‌های دسترسی و پوشش تحصیلی در این استان مطلوب است، اما در شاخص کیفیت آموزش نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟