مشگین‌شهر به عنوان منطقه گردشگری هیجانی معرفی می‌شود


مشگین‌شهر به عنوان منطقه گردشگری هیجانی معرفی می‌شود

اردبیل - شهردار مشگین شهر از معرفی این شهرستان به عنوان برند گردشگری هیجانی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی بعدازظهر یکشنبه در همایش شهرداران استان اردبیل با اشاره به بررسی ابعاد مختلف برندسازی گردشگری این شهر تصریح کرد: برای توسعه گردشگری شهرستان مشگین شهر هم‌اندیشی‌های متعددی صورت گرفته است.

وی افزود: توسعه گردشگری نیازمند استراتژی و برند سازی است و به تجربه مشاهده شد که سرعین با معرفی خود به عنوان برند چشمه‌های آبگرم معدنی توانست به توسعه گردشگری دست یابد.

وی متذکر شد: در نهایت مشخص شد که مناسب‌ترین برند برای مشگین شهر گردشگری خلاق و هیجانی است و به منظور توسعه زیرساخت‌ها نیز شهرداری آماده مشارکت با بخش خصوصی است.

شهردار مشگین شهر با تأکید به اینکه در وضعیت فعلی نیز زیرساخت‌هایی ایجاد شده است، ادامه داد: در نوروز سال آینده این قابلیت به مسافران و سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهرداری‌ها اشاره و تأکید کرد: متأسفانه از فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری رنج می‌بریم و از ماشین‌آلات سه دهه قبل استفاده می‌کنیم.

وی افزود: علاوه بر این بدهی شهرداری مشگین شهر معضل جدی است و در وضعیتی که ۲۲ میلیارد تومان بدهی داریم امسال فقط ۱.۵ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

به گفته شهردار مشگین شهر معضل دیگر سکونتگاه‌های غیرمجاز است تا جایی که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این شهر قابل‌توجه بوده و نیازمند ساماندهی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهرمان ایرانی پارالمپیک درگذشت