گردشگران خارجی وارد گلستان شدند/افزایش 3 برابری بوم گردی ها


گردشگران خارجی وارد گلستان شدند/افزایش 3 برابری بوم گردی ها

گرگان - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از ورود گردشگران خارجی و افزایش سه برابری اقامتگاه های بوم گردی در استان خبر داد.

ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۷ اظهار کرد: باتوجه به آغاز نوروز و اقامت گردشگران در استان گلستان، پیش بینی می کنیم حدود ۸۷ هزار نفر در شب اقامت داشته باشند.

کریمی افزود: بالغ بر ۲۰۰ مرکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در استان فعال هستند که با آمادگی در ایام نوروز از گردشگران میزبانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همانطور که مستحضر هستید گلستان «پایتخت اکوتوریسم ایران» است و یکی از نقاط قوت ما در بخش «بوم گردی» است که امسال از ۴ به ۱۲ اقامتگاه افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: عمده این بوم گردی ها جذب گردشگر خارجی را به همراه دارند و گردشگران از هفته گذشته برای بازدید از این اقامتگاه ها وارد استان گلستان شده اند.

کریمی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به اینکه از سوی استاندار شعار امسال «گلستان، مقصد گردشگران» انتخاب شده امیدوارم با تلاش همه مجموعه همکاران سال پرمسافری در گلستان داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل