نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت سونی


نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت سونی

سونی ساعاتی پیش در جریان رویدادی، دو گوشی پرچمدار خود از سری XZ را رونمایی کرد. با نگاه نزدیک ویدیویی به این محصولات همراه باشید.

مقاله‌های مرتبط:

اکسپریا ایکس زد ۲ معرفی شد اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت معرفی شد مقایسه‌ی اکسپریا ایکس زد ۲ با رقبا

تقریبا از مدت‌ها پیش معرفی پرچمداران سونی در MWC 2018 قطعی شده بود و بلاخره بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی این غول کره‌ای دو گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت را با نمایشگرهای ۵.۷ . ۵ انچی رونمایی کرد. زبان طراحی این دو گوشی نسبت به گذشته تغییر کرده و حالا با Ambient Flow‌ روح تازه‌ای یافته است. جنس قاب پشتی نسخه‌ی کامپکت بر خلاف XZ2 که از شیشه ساخته شده، پلاستیکی است. هر دو گوشی جدید سونی به تراشه‌ی قدرتمند و جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده‌اند؛ حافظه‌ی ذخیره‌سازی هر دو گوشی ۶۴ گیگابایتی بوده و امکان افزایش آن نیز تا سقف ۴۰۰ گیگابایت با کارت حافظه وجود دارد.

دوربین هر دو گوشی یکسان و از نوع تکی است؛ سونی برای گوشی‌های جدید خود از حسگر IMX400 استفاده کرده است. دوربین این گوشی قادر به ثبط ویدئوهای فول‌اچ‌دی با ۹۶۰ فریم بر ثانیه است و به قابلیت‌هایی برای ثبت تصاویر بهتر در نور کم مجهز شده است. سونی همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را در جلوی این گوشی‌ها قرار داده است. سونی از نمایشگر کشیده و ۱۸ به ۹ استفاده استفاده کرده است که خوشبختانه از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می‌کنند. با نگاه نزدیک ویدئویی زومیت از اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت همراه زومیت باشید.

تماشا در یوتیوب

نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت سونی

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، بزرگترین سایت نقد و بررسی و خرید آنلاین کالا در خاورمیانه، حامی پوشش زومیت از کنگره جهانی موبایل 2018
بیشتر بخوانید:
نگاه نزدیک زومیت به ایرفون Xperia Ear Duo سونی
گلکسی اس 9 از پروژه‌ی تربل پشتیبانی می‌کند
تمام گوشی‌های نوکیا با اندروید وان همراه می‌شوند
ویدیوهای رسمی سونی برای نمایش قابلیت‌های اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت
جمع بندی روز اول نمایشگاه MWC 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی