«علی اصغر ناصربخت» به عنوان فرماندار قدس معرفی شد


«علی اصغر ناصربخت» به عنوان فرماندار قدس معرفی شد

قدس- «علی اصغر ناصربخت» ، طی مراسمی به عنوان فرماندار قدس معرفی و از زحمات «سید مهدی محمدی» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه و طی مراسمی که با حضور محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری قدس برگزار شد، «علی اصغر ناصر بخت» به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

ناصربخت پیش از این معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران و نیز فرمانداری رباط کریم و بسیاری از مسئولیت های در این ردیف را در کارنامه خود دارد.

«علی اصغر ناصربخت» به عنوان فرماندار قدس معرفی شد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این آیین، طی سخنانی گفت:همه مدیران در همه سطوح مدیریتی باید عمل به قانون را اولویت کاری خود قرار دهند.

شکراله حسن بیگی افزود: همه ما اکنون که بر مسند مدیریت تکیه زده ایم ،مجریان قانون هستیم و تمام مسئولان نیز باید در اجرای وظایف و سیاست‌های کاری خود مطابق قانون عمل کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه استانداری تهران ،به‌عنوان مجری سیاست‌های دولت و فرمانداران نیز به‌عنوان ناظران اجرای برنامه‌های دولت در دستگاه‌های اجرایی هستند تا بتوانیم از این طریق مسیر خدمت‌رسانی را هموار و موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در خاتمه با اشاره به حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: حضور مردم در شرایطی که افرادی به دلایل مختلف درصدد ضربه زدن به‌نظام و کشور بودند، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و مردم باردیگر اثبات کردند تا آخرین لحظه پای ارزش‌های انقلاب می‌مانند.

در این مراسم همچنین از زحمات «سید مهدی محمدی» ، فرماندار سابق قدس تجلیل به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه کسی نقش بازیگر زیبای "بر باد رفته" را بازی خواهد کرد؟