رهبری امام، وحدت و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب بود


رهبری امام، وحدت و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب بود

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فتنه های مختلف در دوران طاغوت علیه نهضت اسلامی گفت: رهبری مقتدر امام (ره)، وحدت و هماهنگی ملت و روح مقاومت و شهادت طلبی مردم سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: بیداری اسلامی در زمان طاغوت با رهبری امام خمینی و حمایت همه جانبه مردم بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه آزادی حقیقی در دوران حکومت پهلوی رنگ باخته بود گفت: سیاست رژیم طاغوت نابودی دین و معنویت بود.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از پیروزی استمرار خود را نیز حفظ کرد افزود: بیگانگان با حربه‌های مختلفی از جمله جنگ و تحریم به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، هدف دشمنان از جنگ و تحریم‌ها را جلوگیری از رشد و تعالی اقتصادی ایران عنوان کرد.
آیت الله ملک حسینی حمایت و اتحاد مردمی در دفاع از آرمان‌های انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ ایران معاصر دانست و گفت: مردم ایران همیشه در حمایت از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه پیشرو بودند.
وی گفت: رشد و تعالی جامعه در عرصه‌های مختلف، امنیت و آرامش اجتماعی و استقلال و آزادی ایران اسلامی به برکت انقلاب است.
آیت الله ملک حسینی بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان نیز تأکید کرد.
وی اظهار کرد: با توجه به شگردهای مختلف دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های دینی بخصوص در فضای مجازی نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.
در راهپیمایی 22 بهمن مردم قدرشناس شهرستان کهگیلویه از پیر و جوان با حضور پرشور و ولایی خود پایبندی خود به نظام و آرمان‌های انقلاب را نشان دادند.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: موسوی
7531/6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا