حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفاظت از دستاوردهای انقلاب است


حضور در راهپیمایی 22 بهمن حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منزله جریان داشتن انقلاب در روح و جان مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگارمهر ، در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بعد از صدر اسلام یکی از بزرگترین پیروزی های اسلام در برابر کفر بوده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای احیای دین اسلام و ارزش های آن دست به انقلاب در مقابل طاغوتی زدند که با هروسیله ای به دنبال از بین بردن دین اسلام در ایران بود و شاهد غربت مساجد، قرآن و ارزش های اسلامی در جامعه بودیم که انقلاب این مشکلات را برطرف کرد.

امام جمعه گناباد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قمار خانه ها ، شراب فروشی ها و مراکز فساد در کشور تعطیل و به جای آنها کتابخانه ها و مراکز فرهنگی احداث شد.

وی افزود: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از این دارد که انقلاب در روح و جان مردم جریان داشته و در هر شرایطی دست از آن برنخواهند داشت.

صادقی نسب ابراز کرد: حضور مردم در این راهپیمایی حفاظت از دستاورد های انقلاب و تجدید بیعت مجدد با رهبری خواهد بود که مردم بار دیگر حماسه ای ماندگار خواهند ساخت.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: راهپیمایی امسال که استکبار جهانی و رئیس جمهور آمریکا با اقداماتی ناشیانه کشورمان را تهدید می کند از اهمیت خاصی برخوردار است و نشان می دهد تهدیدات نه تنها خللی در حضور مردم در صحنه ندارد بلکه موجب انسجام و همدلی هرچه بیشتر آنان در مقابله با دشمنان می شود.

صادقی نسب اظهار کرد: مردم با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را از نیل به اهدافشان ناامید کرده و همراهی و تبعیت خود از منویات ولی فقیه را به اثبات می رسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات