احتمال معرفی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم توسط شیائومی در هند


احتمال معرفی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم توسط شیائومی در هند

کمپانی شیائومی سال گذشته از گوشی ردمی نوت 4 به عنوان اولین اسمارت‌فون سال 2017 خود در کشور هند رونمایی کرد. این دیوایس یکی از بهترین گوشی‌های به فروش رفته شیائومی در این کشور بوده و از آن‌جایی که چینی‌ها با استقبال غافل‌گیرکننده‌ای در هند مواجه شدند، تصمیم گرفتند که جانشین این اسمارت‌فون را طی روزهای آینده با نام شیائومی ردمی نوت 5 در...

کمپانی شیائومی سال گذشته از گوشی ردمی نوت ۴ به عنوان اولین اسمارت‌فون سال ۲۰۱۷ خود در کشور هند رونمایی کرد. این دیوایس یکی از بهترین گوشی‌های به فروش رفته شیائومی در این کشور بوده و از آن‌جایی که چینی‌ها با استقبال غافل‌گیرکننده‌ای در هند مواجه شدند، تصمیم گرفتند که جانشین این اسمارت‌فون را طی روزهای آینده با نام شیائومی ردمی نوت ۵ در کشور هند معرفی کنند.

انتظار داشتیم چینی‌ها در همین ماه گوشی جدید ردمی نوت ۵ را معرفی کنند. این انتظار به حقیقت نزدیک شده و حساب توییتری هند پستی در همین خصوص منتشر کرده است. در این پست به وضوح نشان داده شده که محصول جدید در روز ۱۹ بهمن در هند معرفی خواهد شد. اواخر سال ۲۰۱۷، شیائومی گوشی‌های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را در کشور چین معرفی کرد. این کمپانی عادت داشت که هر ساله پس از معرفی این خانواده، اعضای جدید سری نوت را به نمایش بگذارد اما تاکنون این امر محقق نشده است. از آن‌جایی که عدد ۵ در این پست به چشم می‌خورد دور از ذهن نیست که شاهد رونمایی از گوشی ردمی نوت ۵ باشیم.

احتمال معرفی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم توسط شیائومی در هند

اعضای سری ردمی شیائومی همواره از نمایشگرهای ۵ اینچی بهره‌مند بودند. این در حالی‌ است که اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت از نمایشگرهای بزرگ‌تر با اندازه ۵.۵ اینچی برخوردار بودند. از آن‌جایی‌ که اخیرا گوشی‌های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس با نمایشگرهای ۵.۷ و ۶ اینچی در کشور چین معرفی شدند، برخی منابع خبری در این کشور پس از معرفی این دو اعلام کردند که شیائومی برنامه‌ای برای معرفی سری ردمی نوت ۵ در کشور چین ندارد.

مطلب مرتبط: تلویزیون ارزان قیمت ۵۰ اینچی با وضوح ۴K شیائومی رونمایی شد

با این حال، گزارشی اخیرا منتشر شد که در آن ادعا شده بود به دلیل این‌که گوشی ردمی نوت ۴ محبوبیت زیادی در کشور هند به‌دست آورد، کمپانی شیائومی ممکن است که گوشی ردمی ۵ پلاس را با نام ردمی نوت ۵ در کشور چین عرضه کند. این ادعا چندان هم بی‌اساس نیست. گوشی‌های ردمی Y1 و ردمی Y1 لایت که در کشور هند عرضه شده‌اند در واقع همان گوشی‌های ردمی نوت ۵A و ردمی نوت ۵A پرایمی هستند که در چین معرفی شده بودند.

احتمال معرفی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرایم توسط شیائومی در هند

تیزری که شیائومی هند منتشر کرده از معرفی اولین اسمارت‌فون سال ۲۰۱۸ شیائومی حکایت دارد اما کاملا مشخص نکرده که آیا این کمپانی گوشی ردمی نوت ۵ یا ردمی ۵ پلاس را روز ۱۹ بهمن در هند معرفی خواهد کرد یا خیر. این احتمال نیز وجود دارد که چینی‌ها بخواهند گوشی‌های ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را تحت عنوان ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرایم در هند عرضه کنند.

شیائومی ردمی نوت ۵ که از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد احتمالا از نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۴۵۰، ۲/۳ گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است. انرژی این دیوایس توسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

در طرف دیگر، گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ پرایم به نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵، ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. دوربین این دیوایس نیز مشابه برادرش بوده و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

اولین اسمارت‌فون مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ شیائومی می میکس ۲S خواهد بود

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم