انتقال سیدنی لروکس؛ اورلاندو پراید مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا را جذب کرد


انتقال سیدنی لروکس؛ اورلاندو پراید مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا را جذب کرد

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، سیدنى لروکس ( Sydney Leroux ) مهاجم خوب تیم ملى آمریکا و و البته بازیکن سابق باشگاه کانزاس سیتى در سوپر لیگ فوتبال زنان آمریکا هست. این بازیکن 27 ساله به عضویت تیم اورلاندو پراید در لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا درآمد. 2 فوریه 2018 اورلاندو پراید یکی دیگر از قهرمانان حاضر در جام جهانی 2015 را جذب...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، سیدنى لروکس ( Sydney Leroux ) مهاجم خوب تیم ملى آمریکا و و البته بازیکن سابق باشگاه کانزاس سیتى در سوپر لیگ فوتبال زنان آمریکا هست. این بازیکن ۲۷ ساله به عضویت تیم اورلاندو پراید در لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا درآمد.

۲ فوریه ۲۰۱۸ اورلاندو پراید یکی دیگر از قهرمانان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۵ را جذب کرد.

سیدنی لروکس در حالیکه صحبت‌هایی از عضویتش در باشگاه یوتا رویالز آمریکا به میان آمده بود جذب اورلاندو شد. یوتا رویالز باشگاه فوق حرفه ای فوتبال زنان در آمریکا است که از یک دسامبر ۲۰۱۷ تاسیس شد و اولین دوره حرفه ای خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که همسر او دام دوایر اهل انگلیس است و برای باشگاه اورلاندو سیتی در لیگ فوتبال مردان این کشور توپ می‌زند. آنها یک پسر نوپا به نام کاسیوس کروز دوایر دارند.

سیدنی فصل گذشته در کانزاس سیتی در مجموع ۲۳ بازی ۶ گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز اضافه کرد. اما به دلیل حاملگی فصل ۲۰۱۶ را از دست داد.

در جام جهانی ۲۰۱۵ فوتبال زنان در مجموع ۲۲ بازی تیمش حضور داشت و ۵ گل نیز به ثمر رساند. او از سال ۲۰۱۱ عضو تیم ملی فوتبال زنان آمریکا است و در ۷۵ بازی ملی ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

او که سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ سال کانادا را در کارنامه خود دارد، در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایالات متحده دعوت شد.

بازیکن سابق بشگاه کانزاس سیتی در گزارش سایت ساکرلاین مبنی بر معرفی ۱۰ فوتبالیست گران‌قیمت خانم با دریافت ۹۲ هزار دلار از تیم کانزاس سیتی در رده چهارم قرار سال ۲۰۱۷ قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۲ مدال طلای المپیک را هم به دست آورد.

انتقال سیدنی لروکس؛ اورلاندو پراید مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا را جذب کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید