تیم پناه آفرین قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال استان قم شد


تیم پناه آفرین قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال استان قم شد

قم - تیم فوتبال پناه آفرین با پیروزی برابر افشین قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال استان قم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال استان قم جمعه به پایان رسید و در پایان دیدارهای این هفته تیم فوتبال پناه آفرین توانست قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد و با خیالی آسوده‌تر به دنبال ادامه موفقیت در نیم فصل دوم باشد.

پناه آفرین در دیدارهای هفته هفتم روز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم موفق شد افشین را یک بر صفر شکست دهد و به لطف این پیروزی ۱۴ امتیازی شده و در صدر جدول قرار گیرد در حالی که این تیم فصل گذشته نیز قهرمان لیگ شده و مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

تیم فوتبال سوهان محمد در دیدار برابر تیم انتهای جدولی پیام در حالی که ۲ بر یک از حریف خود عقب بود با به ثمر رساندن ۳ گل بازی را به سود خود برگرداند و ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و همین برد کافی بود تا سوهان محمد با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و نایب قهرمان نیم فصل شود.

یاران نیز در دیدار برابر عقاب ۲ بر یک صاحب برتری شد و با این برد ۱۱ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به افشین در رده چهارم قرار گرفت با این حال فاصله تیم‌های صدر جدولی از هم کم است و جدول می‌تواند در نیم فصل دوم بارها دستخوش تغییر شود.

تیم فوتبال وحدت شریف نیز تیم شگفتی ساز این هفته بود که با پیروزی ۲ بر یک برابر هما اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد تا رکورد شکست ناپذیری هما که بهترین خط دفاعی لیگ را هم دارد سرانجام شکسته شود.

در لیگ برتر فوتبال استان قم ۸ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند و تیم قهرمان، نماینده استان قم در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد و تیم انتهای جدول نیز به دسته اول فوتبال قم سقوط می‌کند ضمن این که تیم هفتم جدول هم باید در دیدار پلی آف با نایب قهرمان دسته اول فوتبال قم برای بقا در لیگ برتر مسابقه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات